فرماندار مهريز خبر داد؛
فرماندار مهریز از صرف چهار میلیارد تومان به منظور فعالیت عمرانی روستاهای بخش مرکزی مهریز خبر داد و گفت: از ابتداي سال تاكنون نيز 350 ميليون تومان صرف زيباسازي روستاهاي فاقد دهياري و شورا شده است.
کد خبر: ۶۹۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 30 December 2018

«سید‌محمد رستگاری» در بازدید از فعالیت‌های عمرانی روستاهای دهستان خورمیزات از زیباسازی روستاهای فاقد دهیاری و ساماندهی آنها خبر داد و افزود: اقدامات عمرانی در زمینه بهسازی معابر، آسفالت معابر، بهسازی و احیا و مرمت بافت‌های تاریخی، مسیرهای گردشگری روستایی و زیباسازی و مبلمان معابر روستایی است و روستاهای داراي دهیاری و شورای اسلامی در سال جاری بیش از چهار میلیارد تومان در اين طرح‌هاي عمراني هزینه كرده‌اند.

وي ادامه داد: مبالغی که برای روستاهای فاقد دهیاری شهرستان منظور شده نيز به ترتیب اولویت در روستاهای فاقد دهياري هزینه مي‌شود كه بیشتر جهت معابر روستایی، بهسازی بافت‌هاي روستايي و کمک به مسیر قنوات صرف مي‌شود و در همين راستا بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در برخي روستاها هزینه شده است .

فرماندار مهریز ابراز اميدواري كرد كه با اقدامات صورت گرفته و در دستور كار، چهره روستاهای شهرستان از منظر معابر و مبلمان روستایی و به ویژه ايجاد فضاهای تفریحی و پارک‌ها دستخوش تغیبرات خوبي شود.

رستگاری در پایان با اشاره به فرارسيدن ايام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی، اعلام كرد: برخي طرح‌هاي روستايي شهرستان براي افتتاح در دهه مبارك فجر در مراحل پاياني اجرا قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار