مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از حمل و نقل 22 میلیون تن بار از طریق جاده های مواصلاتی استان با کامیون ها در طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 03 January 2019

علی علیخانی در نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و دستگاه های حمل و نقلی استان با خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل راهداری به عنوان بهره بردار و نگهدارنده راه های مواصلاتی استان یزد است.

وی با بیان اینکه 8 هزار و 270 کیلومتر راه مواصلاتی در استان داریم که نگه داری از آن به عهده ما است ادامه داد: در راستای اقداماتی که باید برای استفاده بهتر رانندگان از راه ها انجام شود در سال جاری، 144 کیلومتر روکش آسفالت با آسفالت گرم، ماسه آسفالتی و ... با توجه به شرایط منطقه و نوع خرابی آن انجام شده است.

علیخانی بیان داشت: همچنین بیش از 93 هزار متر در طول، درزگیری آسفالت انجام شده و 66 هزار 800 متر مربع نیز لکه گیری و 240 کیلومتر نیز اصلاح شیب و آرام سازی کناره های جاده های موجود در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد از امکانات و تجهیزات موجود این دستگاه در ارائه خدمات را وجود 280 دستگاه ماشین آلات برشمرد و عنوان کرد: در حوزه راهداری زمستانی نیز 17 راهدارخانه ثابت و سیار و 320 پرسنل به صورت شبانه روزی ارائه خدمت به رانندگان دارند.

وی در رابطه با علائم و حفاظ های جاده ای نیز اظهار داشت: بالغ بر 3 هزار تابلوی کوچک و بزرگ نصب و بهسازی شده و 4 هزار 500 تابلو نیز شستشو شده همچنین 820 عدد در طول 3200 متر، گاردریل بازسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد از رفع تصرف غیرمجاز و حفظ حریم راه ها در سطح استان خبر داد و افزود: در طول 345 کیلومتر و بیش از 280 مورد نسبت به رفع تصرف اقدام شده است.

وی از دیگر خدمات انجام شده را خط کشی محورهای مواصلاتی و نصب بیش از 4200 متر مربع علائم افقی خبر داد و گفت: احداث 4 مورد استراحتگاه برای رانندگان نیز در دستور کار است که تا کنون 2 مورد از آن بهره برداری شده است.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار