معاون استاندار:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با اشاره به توسعه یافتگی استان، گفت: منطقه ویژه علم و فناوری در استان و فراهم كردن بسترهای لازم برای ایجاد این منطقه یکی از عوامل توسعه استان به شمار می رود.
کد خبر: ۷۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 02 August 2015
به گزارش تابناک یزد"عباسعلي رضايي" در نشست هم‌اندیشی نظام نوآوری منطقه‌ای و مناطق ویژه علم و فناوری(RIS) كه با حضور مسئولان و صاحب‌نظران حوزه علم و فناوری در پردیس آزادی دانشگاه یزد برگزار شد، با اشاره به توافق هسته‌ای و پیروزی تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران، اظهار كرد: بدون شک با این توافق هسته‌ای، دریچۀ جدیدی از تعامل ایران با کشورهای جهان گشوده می‌شود و می‌تواند در ادامه کار دستاوردهای خوبي برای ما در همه حوزه‌ها به ویژه بخش علم و فناوری و صنعت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی دارد و در استان یزد نیز سعی شده كه با بخش خصوصی به ویژه در حوزه صنعت و تولید علم و فناوری جلسات هم‌اندیشی متعددی به ویژه بین دانشگاهیان و صنعتگران به صورت مستمر برگزار شود.

رضایی به دستاوردهای منطقه ویژه علم و فناوری در استان اشاره کرد و افزود: بدون شک مردم استان و ملت شریف ایران، بیشترین نفع را از این مناطق ویژه در حوزه صنعت، تولید و دانشگاه خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در پايان نيز با اشاره به توسعه یافتگی استان، گفت: منطقه ویژه علم و فناوری در استان و فراهم كردن بسترهای لازم برای ایجاد این منطقه یکی از عوامل توسعه استان به شمار می‌رود.

در ادامه نشست هر یک از صاحبنظران حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود در رابطه با نظام نوآوری منطقه ای پرداختند و موانع دستیابی به این نظام را بیان كردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار