نخستین سمینار آموزشي ارتقاي کیفیت در صنعت کاشی و سرامیک با حضور بیش از 80 نفر از مدیران کنترل کیفیت، آزمایشگاه و تولید واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک استان يزد برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 03 August 2015
بنابر گزارش تابناک یزد،"سید حامد محسن الحسینی" مسئول برگزاری اين سمینار آموزشي با اشاره به استقرار بیش از 70 واحد تولیدی کاشی و سرامیک در استان یزد و نقش مهم و استراتژیک این صنعت در اقتصاد کشور و نيز استان یزد، گفت: این سمینار با همکاری انجمن صنفی تولید‌کنندگان کاشی و سرامیک کشور به منظور بالا بردن دانش مدیران کنترل کیفیت و آزمایشگاهی و ارتقا کیفی سطح محصولات استان برای رقابت در بازارهای جهانی برگزار شد.

وی گفت: یکی از چالش‌های جدی امروز صنعت کاشی و سرامیک کشور و بهبود کنترل کیفیت توليدات اين صنعت، کمرنگ‌تر شدن بازارهای انحصاری و سوق يافتن به سوی بازار‌هاي رقابتی است که باعث می‌شود صنعتگران کشور تلاش خود را برای تولید محصولات با کیفیت و رقابتی انجام دهند.

وي ادامه داد: برهمين اساس نيز انتظار مصرف‌كنندگان از کالاهای تولیدی نیز بیشتر می‌شود و در نتیجه تمام بخش‌ها بايد برای ارتقاي کیفیت در فضای رقابتی از همه تمهیدات لازم بهره گيرند.

محسن الحسینی  خاطرنشان كرد: موضوع کیفیت یکی از موضوعات مطرح امروز است و توجه به آن در جایگاه ویژه‌اي قرار دارد لذا در همين راستا داشتن اطلاعات لازم براي پیاده سازی استراژی‌ها، ارتقاي کیفیت و جلب اعتماد مصرف کننده، يك موضوع ضروری است.

وی اظهار كرد: با توجه به تغییرات مثبتی که در فضای سیاسی و اقتصادی کشور رخ داده، هر اندازه كه اين صنعت تقویت و رقابت در آن جدی‌تر شود و فضای کسب ‌و کار مطلوب‌تر باشد، می‌توان انتظار داشت که کیفیت نیز بیشتر رشد یابد.

اين مسئول با بيان اين كه ارتقای كيفيت در صنعت مستلزم ابداع و نوآوري و دستيابي به روش‌ها، ساز و كارها و تكنولوژي جديد است، ادامه داد: تكنولوژي جديد در سايه‌ی تحقيق و پژوهش به دست مي‌آيد که این موضوع از اولویت های اهداف این برگزاری این سمینار بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار