انتقاد شدید تنها مدال آور ساروی بازیهای آسیایی اینچئون؛
قولهایی توسط شورا و شهرداری ساری پس از کسب مدال در بازیهای آسیایی داده شده است که تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و در حد شعار باقی مانده است و مسئولان به قولهایشان عمل نکرده اند!
کد خبر: ۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ 23 February 2015
تابناک:مجید قیدی تنها مدال آور شهرستان ساری در بازیهای آسیایی کره جنوبی از نابسامانی هیات تیر اندازی با کمان مازندران ، عدم توجه مسئولان دستگاه ورزش استان و بی توجهی مسئولان ارشد شهرستان ساری پس از کسب مدال در بازیهای آسیایی اینچئون  به شدت گلایه مند بود.
مجید قیدی دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی اینچئون اظهار داشت:کمانداران استان مازندران به علت عدم داشتن متولی ثابت در هیات استان  از نابسامانی و بلاتکلیفی در این رشته ورزشی به شدت آسیب دیده اند.
وی با اشاره به اینکه فراگیری تیر اندازی با کمان در دین اسلام نیز تاکید شده است، گفت: عدم تثبیت مدیریت در هیات تیراندازی باکمان مازندران حتی اعزام کمانداران استان به مسابقات  را تحت الشعاع قرار داده و به ورزشکاران اطلاع رسانی نیز نمی شود که شاید انتظار ما زیاد باشد!!
او در ادامه افزود:نابسامانیهای تیر اندازی با کمان مازندران به شهرستانهای استان نیز سرایت کرده تا جایی که  وضعیت رئیس هیات مرکز مازندران  مشخص نیست!
دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی کره جنوبی با بیان اینکه مسئولان دستگاه ورزش مازندران پس از کسب  مدال برای استان هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده اند،خاطر نشان کرد: تاکنون تجهیزات و هزینه های حضور در اردوها و مسابقات را شخصی انجام داده ام و  هیچ دستگاه و ارگانی مساعدتی نداشته است.
قیدی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداریها در استانهای دیگر مساعدتهای لازم را با قهرمانانشان داشته اند، گفت: قولهایی  توسط شورا و شهرداری ساری پس از کسب مدال در بازیهای آسیایی داده شده است که تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و در حد شعار باقی مانده است و مسئولان به قولهایشان عمل نکرده اند!
کاپیتان تیم ملی تیر اندازی با کمان کشورمان تصریح کرد: ورزشکاران فراوانی از مازندران در عرصه های جهانی و المپیک افتخار آفرینی کرده اند اما اغلب این قهرمانان از آینده شغلی خود نگرانند و سر انجام خوشی پس از دوران حرفه ای ورزشی  نصیبشان  نمی شود.
دارنده مدال برنز تیر اندازی با کمان جهان اذعان داشت: تمامی قول ها و وعده های اعضای شورا و شهرداری و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استانهای دیگر در  جهت پشتیبانی و حمایت از نام آورانشان عملی شده  است در صورتی که در استان مازندران تا همین امروز در حد و قول و وعده باقی مانده است و دریغ از یک احوالپرسی و بعد کسب مدال به طور کل فراموشم کرده اند.
قیدی با انتقاد از عدم وجود یک سایت اختصاصی تیر اندازی با کمان در مازندران ،عنوان داشت: مازندران پتانسیل لازم  برای موفقیت در رشته تیر اندازی با کمان را  دارا میباشد و با ایجاد زیر ساخت مناسب می توانیم  مدالهای متعددی را در بازیهای المپیک و جهانی کسب کنیم.
دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی کره جنوبی با اشاره به اینکه در اغلب روزهای سال در اردو حضور دارم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای حضور در مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا که از 25 اسفند ماه در بانکوک تایلند برگزار می شود آماده میشوم .
مجید قیدی کاپیتان تیم ملی تیراندازی با کمان اهل شهرستان ساری از سال 85 زیر نظر پدرش که از مربیان این رشته می باشد به صورت حرفه ای فعالیت خود را در  رشته تیراندازی با کمان آغازکرده است و از سال 87 به عضویت تیم ملی در آمده است و در سوابق ورزشی اش کسب دو مدال برنز جهان در کشور آمریکا و کرواسی و مدال طلا و نقره آسیا و برنز بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی را در کارنامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار