رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: انتخابات اتاق بازرگانی استان یزد با ۲۹ کاندید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و بازرگانی برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 03 March 2019

محمد رضا علمدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی به صورت چهارسال یکبار، گفت: در استان یزد ۲۹ نفر کاندید انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شدند که ۱۰ نفر از گروه بازرگانی، ۸ نفر صنعت، ۴ نفر معدن و ۷ نفر در گروه کشاورزی هستند.

وی افزود: از میان این کاندید‌ها پنج نفر از صنعت، ۳ نفراز کشاورزی، پنج نفر از بازرگانی و ۲ نفر از معدن به عنوان هیئت نمایندگان انتخاب می‌شوند.

علمدار ادامه داد: در پایان انتخابات پنج نفر به عنوان هیئت رئیسه که از بین این پنج نفر یک نفر به عنوان رئیس، دو نفرنایب رئیس، یک نفر خزانه دار و یک نفر عضو هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند.

وی گفت: در استان یزد در حال حاضر ۸۷۰ کارت بازرگانی فعال است که ۷۶۱ کارت شرایط را برای رای دادن دارند و این مابه تفاوت به دلیل شرایطی است که در بخشنامه ذکر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به شرایط درج شده در بخشنامه برای انتخابات اتاق بازرگانی تصریح کرد: برای کارت‌های بازرگانی حقیقی باید یکسال و کارت‌های عمومی ۱۸ ماه از صدور آن گذشته باشد تا افراد بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار