امروز طی مراسمی در تالار قلم کتابخانه ملی ایران، چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران با معرفی نفرات برتر و تجلیل از کارشناسان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۲۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 04 March 2019

امروز طی مراسمی در تالار قلم کتابخانه ملی ایران، چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران با معرفی نفرات برتر و تجلیل از کارشناسان به کار خود پایان داد.
از علی ارغوان منتشر شده در ۲۰:۱۴ دوشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۳۹۷

المپیاد تکنسین‌های ایران چیست؟

سامسونگ امسال نیز برای چهارمین بار متوالی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران را برگزار کرد. شرکت در این المپیاد که با هدف شناسایی برترین استعدادهای فنی ایران برگزار می‌شود برای عموم آزاد است. پس از ثبت نام اولیه و برگزاری مراحل اولیه، در هر رشته ده نفر برتر به‌صورت عملی به رقابت پرداخته و امروز نفرات برتر معرفی شده و به آن‌ها هدایای نفیسی اعطا شد.

این المپیاد در رشته‌های دستگاه‌های تهویه مطبوع، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی و موبایل و تبلت برگزار می‌شود.
اختتامیه چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران

اختتامیه چهارمین دوره این المپیاد امروز با حضور مسئولین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، مسئولین سامسونگ، کارشناسان و شرکت‌کنندگان برتر المپیاد و خبرنگاران در تالار قلم کتابخانه ملی برگزار شد.

در ابتدای مراسم رضا باجولوند معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضمن تشکر از سامسونگ برای برگزاری چهار دوره المپیاد آزاد ارزشمند در کشور از مسئولین، مربیان و اتحادیه‌های مربوطه نیز قدردانی کرد. به گفته باجولوند چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌ها نسبت به دوره‌های پیشین از استقبال بیشتری برخوردار شده و سطح مسابقات نیز بالاتر رفته است.

باجولوند همچنین از رایزنی با سامسونگ برای توسعه این المپیاد به سطح بین‌المللی خبر داد و اعلام کرد مردادماه آینده نیز جمعی از متخصصین مهارت از ایران برای شرکت در مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

به اعتقاد باجولوند برگزاری چنین آزمون‌های مهارتی به تأمین نیروی کار متناسب با نیاز بازار کمک کرده و باعث می‌شود متخصصین در محیط کار واقعی تربیت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار