انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار، کتاب دو جلدی «صبا، خبرنگار کوچک» را به مخاطبان کودک و نوجوان معرفی و پیشنهاد می‌کند.
کد خبر: ۷۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 08 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، توجه به ابعاد پرورشی و اجتماعی حوزه تربیتی کودک و نوجوان به ویژه در زمینه ارتقاء آگاهی و اطلاعات به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی، همواره از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و هست.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ کتاب دو جلدی «صبا، خبرنگار کوچک» نوشته حسین احمدی و تصویرگری فرزانه نجفی نسبت به آموزش داستانی و ساده خبرنگاری و جلب توجه و کنکاش کودکان در محیط اطراف خود اقدام کرده است.

این مجموعه دو جلدی که در سال 1387 برای دومین بار توسط به نشر تجدید چاپ شده است، داستان دختر بچه‌ای است که دائم به این طرف و آن طرف رفته خبر جمع می‌کند و در هر جلد از این مجموعه، چند حیوان با وی مصاحبه می‌کنند و طی این گفت‌وگوها نکته‌های زیادی درباره زندگی این حیوانات و باورهای مردم نسبت به آنها مطرح می‌شود.

کتاب دو جلدی «صبا، خبرنگار کوچک» در قطع خشتی در دسترس عموم قرار دارد و علاقه‌مندان به تهیه این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار