کد خبر: ۷۳۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 29 April 2019

دانشگاه ارومیه؛ میزبان مسابقات بین المللی ورزشی دانشجویان/سطح کیفی مسابقات رضایت بخش بود

احمد نوری، مسئول برگزاری مسابقات و مسئول کمیته تشریفات، در گفت وگو با تابناک آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی دانشجویان در دانشگاه ارومیه، اظهار کرد: در این تورنمنت از کشور های عراق، لبنان و ترکیه حضور دارند.

وی با اشاره به دانشگاه های شرکت کننده در این مسابقات افزود: دانشگاه های ارزروم اتاتورک ترکیه، تکنیک ارزروم ترکیه، یوزینجیل وان ترکیه، دانشگاه صلا الدین عراق و دانشگاه لبنان از کشور لبنان حضور داشته و در چهار رشته بدمینتون، تنئس روی میز، والیبال و فوتسال به رقابت می پردازند.

نوری با اشاره به اینکه از ایران نیز دانشگاه ارومیه میزبان دانشگاههای علوم پزشکی ارومیه، دانشگاه غیرانتفاعی آذرآبادگان و دانشگاه تبریز در رشته والیبال ۶ تیم و در رشته فوتسال ۴ تیم و در رشته بدمینتون ۹ تیم و در رشته تنیس روی میز ۱۰ تیم شرکت کرده اند.

وی با اعلام رضایت از سطح بسیار خوب مسابقات خاطرنشان کرد: استقبال ویژه ای از سوی دانشجویان صورت گرفت و به دلیل اینکه سطح کیفی مسابقات بسیار عالی بود، در رشته های والیبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز جذابیت مسابقات را دوچندان نمود.

مسئول برگزاری مسابقات و مسئول کمیته تشریفات ادامه داد: مقرر گردید تا این مسابقات به صورت دوره ای به میزبانی یکی از کشورها و سایر شرکت های همجوار مثل آذربایجان و سایر کشورهایی که خواهان حضور باشند، انجام بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات برای اولین بار به پیشنهاد دانشگاه ارومیه و مدیریت تربیت دانشگاه ارومیه و حمایت مسئولین و روسای این دانشگاه برگزار گردید، تصریح کرد: داوری این دوره از مسابقات نیز برعهده داوران بومی استان ارومیه بوده و داوران سطح قابل قبولی را ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار