کد خبر: ۷۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 13 August 2015

 به گزارش "تابناک یزد"، ماشین های لوکس علی دایی طی چندسال اخیر همیشه سوژه رسانه ها و فضای مجازی بوده است تا جایی که بین عکاسان و خبرنگاران نوعی رقابت در انتشار اولین تصاویر از خودروهای این مربی متمول وپرآوازه و البته لوکس سوار به وجود آمده است.

 تب این گونه اخبار هم از ماجرای تصادف سهمگین اسفند دوسال پیش که منجر به جراحت عمیق در سروصورت علی دایی شد، بالاتر رفته و ماجراهای حاشیه ای پس از این سانحه  مثل اعتراض این ستاره به شرکت تویوتا سر زبان ها افتاد. در آن حادثه تویوتا پرادو دایی از مسیر جاده خارج شد وپس از چندین معلق و مچاله شدن در چاله کنار جاده متوقف شد. حواشی ناشی از خبر بازنشدن ایربگ های تویوتای علی دایی تا مدتها سرزبان بود.

 حالا بعد از دو سال دوباره ماشین علی دایی سوژه شده است! و این بار هم خود دایی با افشای دلیل دیرآمدنش به کنفرانس خبری دیروز، این خبر را علنی کرد؛ خرابی ماشین میلیاردی اش.

 علی دایی سرمربی صبای قم دیروزدر پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که چرا دیر به کنفرانس خبری آمده است گفت: «رادیاتور ماشین سوراخ شده بود. شانس آوردم که موتور ماشین نسوخت . تمام مسیر را از تهران با سرعت بالا رانندگی کردم تا به این جلسه برسم.»

  اما ایندفعه کدام یک از ماشین های گرانقیمت علی دایی خراب شده ؟ یکی از نزدیکان سرمربی صبا در این باره گفته : « این بار ماشین مازراتی او آسیب دیده است. گویا دایی اساسا با ماشین های میلیاردی اش آن هم در مسیر اطراف قم مشکل دارد. حالا این بار با مازراتی اش به مشکل خورده و توی خرج افتاده است. فکر کنید علی دایی کنار اتوبان قم ایستاده و در رادیاتور ماشین خاصش آب می ریزد تا خنک شود !»

 انتشار این خبر می تواند عواقب تبلیغاتی منفی برای شرکت خارجی تولیدکننده این ماشین لوکس بهمراه داشته باشد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار