این شورا به منظور تبادل نظر دولت و بخش‌های خصوصی و تعاونی و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شده است. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان برطرف شدن موانع کسب و کار و اتخاذ تصمیم موثر برای اقدام‌های لازم در چارچوب قوانین و مقررات موجود را از دیگر اهداف تشکیل شورای گفت‌وگو برشمرد. این مقام مسئول فضای کسب و کار در کشور را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: مفهوم فضای کسب و کار همان عوامل موثر بر عملکرد واحدهای اقتصادی است.
کد خبر: ۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ 24 February 2015
هادی تیزهوش تابان پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان یکی از مشکلات عمده فعالان اقتصادی را گره‌های موجود در قانون تجارت دانست و اظهار کرد: هیئت وزیران در جلسه 19 مرداد امسال به استناد اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تحرک اقتصادی برطرف شدن موانع تولید و سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار را تصویب کرد.
وی با اشاره به تشکیل شورای گفت‌وگو تصریح کرد: این شورا به منظور تبادل نظر دولت و بخش‌های خصوصی و تعاونی و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شده است. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان برطرف شدن موانع کسب و کار و اتخاذ تصمیم موثر برای اقدام‌های لازم در چارچوب قوانین و مقررات موجود را از دیگر اهداف تشکیل شورای گفت‌وگو برشمرد. این مقام مسئول فضای کسب و کار در کشور را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: مفهوم فضای کسب و کار همان عوامل موثر بر عملکرد واحدهای اقتصادی است.
 تیزهوش تابان، هزینه‌های تولید و هزینه‌های مربوط به امور اداری را دو عامل در بهبود کسب و کار عنوان کرد و یادآور شد: فراهم شدن زیرساخت‌ها برای بنگاه‌های اقتصادی عامل مهمی در بهبود فضای کسب و کار است. وی با بیان اینکه برای بهبود فضای کسب و کار باید قوانین به درستی اجرا شود، خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب و کار در رشد اقتصادی کشور تاثیر زیادی دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار