معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران از برگزاری دوره آموزشی تئاتر از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران در پردیس دانشگاه مازندران خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵ 24 November 2019

 سید محمد حسینی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران، در گفت‌ وگو با تابناک مازندران، اظهار کرد: از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران دوره آموزشی تئاتر در رشته‌های نمایش‌نامه نویسی و بازیگری برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره آموزشی، حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر و مسئول کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران به آموزش هنرجویان می‌پردازد.
حسینی، با بیان اینکه، هنرجویان در این دوره‌های آموزشی به فراگیری مباحث تئوری و عملی نمایش‌نامه نویسی و بازیگری خواهند پرداخت، گفت: هنرجویان پس از پایان ترم و گذراندن دوره به عنوان پروژه پایان ترم، نمایشی را نیز در سطح دانشگاه به اجرا درمی‌آورند.
وی افزود: کانون تئاتر سیاوشان از کانون‌های فرهنگی و موفق جهاد دانشگاهی است که تا کنون در سطح دانشگاه‌های مازندران، علوم پزشکی بابل، ساری، علمی کاربردی و ... به اجرای نمایش پرداخته است.
حسینی بیان کرد: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به دفتر جهاد دانشگاهی مازندران واقع در ساختمان شماره سه شیمی در پردیس دانشگاه مازندران مراجعه و یا با شماره‌های ۰۱۱۳۵۳۲۳۴۳، ۰۱۱۳۵۳۰۲۳۴۱ و ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۲۴ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار