ججت‌الاسلام ابوذر عامری:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام ابوذر عامری رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گرمسار با تأکید بر اینکه اقدام وحشیانه و جنایتکارانه آمریکا برجهان روشن است، گفت: بستر لازم برای اخراج آمریکایی‌ها از کشور عراق فراهم شد.
کد خبر: ۸۱۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 04 January 2020

نتیجه تصویری برای حاج قاسم سلیمانی

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گرمسار صبح شنبه در مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن بیان اینکه خون به‌ناحق ریخته شده سردار سلیمانی برکاتی داشت که امروز برای مسلمانان سراسر جهان نمایان شده است، اظهار داشت: آمریکا با اقدام به ترور سردار سلیمانی که اقدامی وحشیانه و جنایتکارانه بود بستر لازم برای اخراج خود از کشور عراقی را فراهم کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان بابیان اینکه آمریکا و در رأس آن ترامپ احمق باید منتظر انتقامی سخت از سوی ایران باشد، تأکید کرد: حضور آمریکا در عراق به یک پادگان نظامی کوچک محدودشده است و به‌زودی دولت آمریکا از جهان برچیده خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابوذر عامری با اشاره به اینکه روزهای گذشته بالگردها و پهبادهای آمریکایی در آسمان بغداد پرواز می‌کردند، افزود: اکنون حتی یک سرباز آمریکایی در عراق وجود ندارد و درب سفارت آمریکا در عراق بسته است و هیچ خدمات کنسولی ارائه نمی‌شود.

عامری تداوم راه سردار سلیمانی را مورد تأکید قرارداد و گفت: باید با دیپلماسی فعال نسبت به اجرای مصوبات شورای عالی امنیت کشور اقدام شود و توطئه‌های بعدی دشمنان را در نطفه خفه کنیم.

ویدر خاتمه با اشاره به اینکه این ترور وحشیانه برای کسانی که آرمان‌های انقلابی این نظام را به فراموشی سپردند یادآور اقدامات پلید دشمنان در ۴۰ سال گذشته بود، تصریح کرد: ایران در این مدت به‌واسطه اقدامات وحشیانه و تروریستی آمریکا شیطان بزرگ تاکنون هفت هزار شهید ترور، ۶۹ هزار شهید دانش‌آموز، ۹۶ هزار شهید بسیجی، دو هزار و ۵۰۰ شهید مدافع حرم، ۲۹۰ نفر شهید مسافر هواپیمای ایرباس و شهدای فتنه سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ را تقدیم این انقلاب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار