دردهه فجر صورت گرفت:
فرماندار کرمانشاه از اغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۳ روستای سرفیروزآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 02 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،فضل الله رنجبر در آیین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۳ روستای بخش سرفیروزآباد در روستای چنار جلالوند اظهار داشت: این سفر پنجمین سفر استاندار به سرفیروزاباد است که در همه جلسات نیز تاکید جدی بر حل مشکلات این بخش داشته و با حمایت های استاندار و مدیران ادارات در مجموع ۱۴۰۰میلیارد تومان طرح های عمرانی و اقتصادی امسال با اعتبار اختصاص داده شده که منجر به ایجاد حدود۲۰۰۰ فرصت شغلی می شود. همچنین در دهه فجر درشهرستان کرمانشاه ۱۰۶ طرح افتتاح و یا به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از ویژگی های دولت تدبیر و امید، خدمت رسانی قابل توجه به روستاها بوده  وعملیات اجرایی گازرسانی ۱۰۳ روستا امروز با حضور استاندار و مدیران کلنگ زنی می شود. سرانه اعتباری این پروژه بعد از پیگیری های بسیار استاندار تامین و سپس در روستای کژک مشعل علمک گاز روشن می شود که شامل ۱۰ روستا بوده و گاز رسانی به آن ها افتتاح و به بهره برداری می رسد.


فرماندار با بیان اینکه در این پروژه که ۳۳ روستا در آن گاز رسانی آن انجام می شود افزود: با توجه به وضعیت منطقه و پراکندگی روستاها با حمایت همیشگی استاندار امیدواریم مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شود. راه های روستایی، آبرسانی و برق کشی در این بخش محرومیت بیشتری دارد. همچنین در توزیع آرد روستایی و خدمات دیگر مردم این بخش مشکل داشته و با سعی و تلاش و تشکیل جلسات در فرمانداری امیدواریم این مشکلات نیز مرتفع شوند.

رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: تا ۹/ ۹۹ این تعداد روستاها در طرح ۱۰۳ روستا به گاز وصل می شوند. و یکی از مشکلات عملیات عمرانی در سرعت پایین طرح ها بوده و مردم، دهیاران و بخشدار باید پیماندکاران را یاری و مدد کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار