معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها ۵۵ درصد متقاضیان مسکن ملی واجد شرایط بودند، از انجام ثبت نام تکمیلی متقاضیان این واحد‌ها در اسفندماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 05 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا؛عبدالرضا غفوری ، با اشاره به اتمام بررسی پرونده متقاضیان مسکن ملی در کشور گفت: بطور میانگین از مجموع متقاضیان تنها 55 درصد واجد شرایط ثبت نام بوده‌اند و در استان هم تقریبا به همین صورت بوده و حدود 55 درصد متقاضیان واجد شرایط ثبت نام بوده‌اند.

وی افزود: با حذف افراد فاقد شرایط، قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده در اسفند ماه مجددا مرحله دوم ثبت نام‌ها انجام شود و افراد واجد شرایط می‌توانند در این مرحله مجددا برای ثبت نام واحدهای مسکن ملی اقدام کنند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص شرایط افراد برای دریافت مسکن ملی، گفت: این واحدها تنها به افرادی داده می‌شود که زمین، ساختمان و یا تسهیلات یارانه ای خرید و ساخت مسکن دریافت نکرده باشند و نیز از تاریخ اول فروردین 1384 فاقد هرگونه سابقه مالکیت شخصی ملک یا زمین باشند.

وی افزود: همچنین این واحدها به افراد متاهل داده می‌شود و این افراد باید در شهری که متقاضی دریافت مسکن ملی در آن شده‌اند، پنج سال سابقه سکونت داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار مردان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار و نیز دختران مجرد بالای 35 سال نیز می‌توانند برای دریافت این واحدها ثبت نام کنند.

غفوری در ادامه با اشاره به شروع ساخت تعدادی از این واحدها در استان، گفت: در مجموع سهمیه استان 3200 واحد است که از این تعداد 1500 واحد در شهرستان کرمانشاه و 1700 واحد در مابقی شهرستان ها احداث می‌شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از این پروژه ها در مرحله صدور پروانه و تهیه نقشه‌های اجراییاست، گفت: سال آینده ساخت این پروژه ها شتاب بیشتری خواهد گرفت.

سنا،

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار