معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که ناوگان حمل و نقل عمومی در این کلانشهر فعلا تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهد بود./شهردار شیراز گفت: روند تعطیلی پروژه‌های عمرانی در راستای کاهش و قطع زنجیره کرونا کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 11 April 2020

ناوگان حمل و نقل شیراز تا 30 فروردین تعطیل است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که ناوگان حمل و نقل عمومی در این کلانشهر فعلا تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهد بود.

او با بیان اینکه با گسترش این بیماری در کشور رصد وضعیت ضدعفونی و نظارت دقیق بر ناوگان و ایستگاه‌ها و با توجه به اینکه چرخه انتقال در حال گسترش بود، سرلوحه کار در معاونت متبوع شهرداری شیراز قرار گرفت، افزود: ساعت فعالیت اتوبوس‌ها و مترو که در ابتدا به ترتیب با کاهش ٣٠ و ٢٠ درصدی تقاضا مواجه شد، در ادامه با گسترش این بیماری و کاهش چشمگیر مسافران محدود  و نهایتا تعطیل شد.

زوربخش با تصریح اینکه فعالیت مجدد مترو و اتوبوس‌های درونشهری شیراز، پس از کسب اطمینان کامل از کاهش حداکثری تاثیرگذاری این ناوگان بر شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود، در خصوص فعالیت ناوگان تاکسیرانی، نیز گفت: فعالیت تاکسی‌ها در شیراز همانند گذشته در جریان است اما بر روند ضدعفونی و فعالیت آنها به ویژه وجود تنها دو سرنشین در صندلی عقب خودرو برای رعایت فاصله اجتماعی نظارت دقیق می‌شود.

پروژه های شیراز تا 30 فروردین تعطیل است

شهردار شیراز با اشاره به لزوم حفظ سلامت کارگران و مهندسان پروژه‌های عمرانی، اعلام کرد: از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا (حدود ۴۵روز است) تمامی پروژه‌های عمرانی را تعطیل کردیم و روند تعطیلی پروژه‌های عمرانی در راستای کاهش و قطع زنجیره کرونا کماکان ادامه دارد.

حیدر اسکندرپور گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ارائه حداکثری خدمات غیرحضوری به شهروندان در دستور کار قرار گرفت و شهروندان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر ماده ۳۳ یا مناطق شهرداری و به صورت رایگان درخواست‌های عدم خلاف، پایانکار، پروانه و استعلامات خود را از طریق سامانه ثبت و پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار