روزنامه اصلاح‌طلب مدعی شد؛
قاليباف در اين نشست پذيرفته كه به‌ازاي كرسي رياست يكي از كرسي‌هاي نواب رييسي از بين نيكزاد و حاجي‌بابايي به یکی برسد.
کد خبر: ۸۴۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 30 April 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌روزنامه اعتماد در شماره امروز خود به گمانه زنی درباره نشست اخیر تعدادی از منتخبین سرشناس مجلس یازدهم با حضور محمدباقر قاليباف، مرتضي آقاتهراني، سيدرضا تقوي، علي نيكزاد، حميدرضا حاجي‌بابايي، سيدمحمدرضا ميرتاج‌الديني ،عليرضا زاكاني و سيدمصطفي ميرسليم پرداخته است.

این روزنامه اصلاح طلب از این جلسه با عنوان نشست 1+7 در مکانی نامعلوم با میزبانی قالیباف و گردهمایی بزرگان و سردمداران جریانهای سیاسی اصولگرا در بعد از افطار یاد کرد و نوشت: آن 8 نفر پس از صرف افطار به رايزني درباره كرسي‌هاي حساس يازدهمين دوره مجلس، از رياست پارلمان و مركز پژوهش‌ها گرفته تا نواب رييس و رياست كميسيون‌ها پرداخته‌اند. اين رايزني‌ها تا ساعت يك بامداد ادامه داشته است.

در گزارش ادعا شده که این نشست پس از بحث های زیاد درنهايت با خرسندي و ابراز رضايت و توافق اكثر حاضران پايان يافته و گويا قرار بر آن شده كه قاليباف به شرط عدم استفاده از مديران قاليباف در زمان شهرداري تهران و عدم ‌كانديداتوري در انتخابات رياست‌جمهوري 1400 حداقل در سال نخست رياست مجلس را برعهده بگيرد.

این رسانه از عليرضا زاكاني به عنوان جدی ترین رقیب قالیباف براي رياست مجلس یاد کرده و نوشته است: به نظر نمي‌رسد زاكاني با آن سوابق و نظرات سياسي چندان علاقه‌اي به ریاست مركز پژوهش‌ها و دوري از سياست داشته باشد؛ از اين ‌رو به نظر مي‌رسد، زاكاني از بين نايب‌رييسي اول قاليباف و تشكيل فراكسيوني قدرتمند، يكي را انتخاب كند.

در این گزارش ادعا شده است: قاليباف در اين نشست پذيرفته كه به‌ازاي كرسي رياست يكي از كرسي‌هاي نواب رييسي از بين نيكزاد و حاجي‌بابايي به یکی برسد؛ اگر زاكاني بالانشيني در پارلمان را به هواي تشكيل فراكسيوني قدرتمند‌تر از رييس رها كند، نايب‌رييسي اول به يكي از این دو نفر خواهد رسید.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
بااینکه خط مشی م اصلاح طلبی ست.ولی مااردبیلی هاهمیشه هوای هموبایدداشته باشیم.امیدواریم اقای نیکزادبه این سمت وحتی ریاست مجلس انتخاب بشه وبرای استان اردبیل وکشورمفیدواقع بشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار