استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : همه دستگاه ها چه کشوری و چه لشکری موظف هستند یک نفر را به عنوان مسئول ویژه مدیریت فاصله گذاری اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی معرفی کنند.
کد خبر: ۸۴۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 03 May 2020

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : همه دستگاه ها چه کشوری و چه لشکری موظف هستند یک نفر را به عنوان مسئول ویژه مدیریت فاصله گذاری اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی معرفی کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسن کلانتری افزود : طبق این مصوبه که از مصوبات ستاد استانی کرونا محسوب می شود هر دستگاه یکی از پرسنل خود را به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کند که این فرد وظیفه مدیریت اجرای پروتکل های بهداشتی فاصله گذاری در همه شعب دستگاه مذکور در کل استان را بر عهده دارد.
کلانتری گفت : همه دستگاه ها تا فردا ظهر فرصت دارند که به فوریت یک نفر را در راستای تحقق این مصوبه معرفی کنند.
وی ادامه داد : دانشگاه علوم پزشکی موظف است که پس از معرفی مسئولین فاصله گذاری دستگاه نشستی توجیهی و آموزشی  برای این افراد برگزار کند.
رئیس ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه و بویراحمد ، افزود : همچنین دانشگاه علوم پزشکی موظف است یک تیم ارزیابی جهت بررسی عملکرد مسئولین فاصله گذاری اجتماعی دستگاه ها تشکیل و بر مار این مسئولین نظارت کند.
وی ادامه داد: مشکلات خاص در برخی دستگاه ها با توجه به گستردگی مراجعات وجود دارد اما تیم ارزیاب وظیفه دارد بررسی کند که کدام دستگاه ها عملکرد موفق تری داشته اند.
استاندار ادامه داد : تیم ذکر شده وظیفه دارد به صورت هفتگی عملکرد دستگاه ها را مورد بررسی قرار داده و دستگاه های برتر را معرفی و دستگاه هایی هم که ضعف در عملکرد داشته باشند با آن ها به شیوه ای دیگر برخورد می شود. 
کلانتری در پایان گفت : فردا ظهر ضرب الاجل معرفی مسئولین مرتبط با این مصوبه است ضمن این که اعلام می شود این مسئولین دارای اختیارات تام در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی مربوط به فاصله گذاری اجتماعی هستند و اجرای دستورات آن ها برای همه شعب یک دستگاه در استان الزامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار