محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته حمایتی در کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: ارزش بسته‌ها سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 03 May 2020

۲۲۰ بسته غذایی بین مددجویان سیلزده کمیته امداد ایذه توزیع شد - ایرنا

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان پیش از ظهر یک‌شنبه در مراسم رزمایش استانی مواسات و کمک مؤمنانه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ بسته حمایتی در کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان سمنان توزیع خواهد شد، ابراز داشت: ارزش ریالی اقلام سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی بابیان اینکه این اقلام شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و سایر مایحتاج ضروری را شامل می‌شود، ابراز داشت: ماه مبارک امسال نشان داد که مردم تا چه اندازه در کمک و همدلی به محرومان جامعه پیشتاز هستند و برای همراهی با همشهریان خود سر از پا نمی‌شناسند.

محسن مسعودیان راد ضمن بیان اینکه این بسته‌ها خاص افراد غیر پوشش کمیته امداد است که در اثر بیماری کرونا دچار آسیب شدند، افزود: با توجه به اینکه غذای گرم نمی‌توان توزیع کرد تلاش شد تا با تهیه این اقلام بتوانیم با همکاری مردم و سایر نهادهای ذی‌ربط گوشه‌ای از آلام این افراد را کاهش دهیم.

مسعودیان راد بابیان اینکه فشار روحی و روانی ناشی از جنگ بیولوژیک کرونا باعث بروز مشکلات بسیاری برای قشر محروم جامعه شد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت در پی این مشکل پیش‌آمده فرمان مواسات و کمک مؤمنانه را صادر کردند که باید به مردم آفرین گفت که به این ندا پاسخ مثبت دادند.

وی همچنین بابیان اینکه اقلام تهیه‌شده در شهرستان‌های استان سمنان توزیع خواهد شد، افزود: امروز دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه یک وظیفه انسانی قلمداد می‌شود که خوشبختانه مردم استان در تحقق این مهم حماسه‌آفرینی کرده و در شرایط بیماری منحوس کرونا به یاری این افراد شتافتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار