مسئول کاروان پیاده انصار الحسین‌(ع):
مسئول کاروان پیاده انصار الحسین‌ (ع) مشهد گفت: ثبت نام پانزدهمین کاروان پیاده کربلا در مشهد مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 29 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: این کاروان به لطف خدا و مدد اهل بیت (ع)، امسال برای پانزدهمین سال نیز سفر خود را با پیاده از مشهد مقدس تا کربلای معلی طی خواهد کرد و ثبت نام در این کاروان آغاز شده و تا کنون تعدادی از عاشقان حرم حضرت اباعبد الحسین (ع)، دراین کاروان ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این کاروان با بدرقه مردم و مسئولان پایتخت معنوی ایران از جوار حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (ع)، سفر خود را با پای پیاده به کربلای معلی آغازخواهد کرد افزود: اعضاء کاروان پیاده انصار الحسین بعد از پیمودن مسیر مشهد تا کربلای معلی پس از حدود دو ماه از مرز شلمچه وارد خاک عراق شده و از آنجا به عتبات عالیات مشرف می شوند.

مسئول کاروان پیاده انصار الحسین‌ (ع) مشهد افزود: حرکت کاروان پیاده انصار الحسین (ع)، تنها یک حرکت پیاده روی نیست بلکه هدف اصلی حرکت این کاروان انتقال پیام عاشورا و تبیین قیام حضرت سید الشهداء (ع) از شهری به شهر دیگر بود.

وی ابراز کرد: این کاروان پس از عبور از شهرهای تربت حیدریه، بجستان، فردوس، طبس، خوروبیابانک، نائین، ورزنه، شهرضا، دهاقان، بروجن، لردگان، ایذه، اهواز، آبادان و خرمشهر به شلمچه خواهد رسید.

رجبی خاطرنشان کرد: دوستداران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، برای ثبت نام در این کاروان می توانند به مجتمع حضرت بقیه الله (عج) واقع در شهرک شهید رجایی مراجعه و یا با شماره تلفن ‌33712305 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار