کد خبر: ۸۶۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 19 June 2020
 

تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، کامران راد با بیان اینکه معابر محوطه بازار رشت در ۴ فاز بهسازی و ساماندهی می شود، افزود: این پروژه برای کمک به بازاریان جهت ایجاد امکانات بهتر و ایمن کردن بازار تعریف شده است و با توجه به وضعیت موجود، در صورت تعویق خسارات زیادی را متحمل خواهیم شد.

وی ادامه داد: تعویض کابل مستهلک ۲۰ کیلو ولت برق، اجرای عملیات لوله گذاری شبکه جمع آوری و انتقال آبهای سطحی و فاضلاب، اجرای عملیات لوله گذاری و نصب هیدرانت آتش نشانی و اجرای عملیات کفپوش و سایر عملیات اجرایی مرتبط بر اساس طرح ها و نقشه ها را در برنامه داریم.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت به جلسه هماهنگی با نمایندگان بازاریان اشاره کرد و بیان داشت: این جلسه هماهنگی با حضور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه و نمایندگانی از سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی، ادارات گاز، آب و برق برگزار شد.

 مدیر منطقه دو شهرداری رشت با تاکید بر عدم تعطیلی بازار در هنگام اجرای پروژه ادامه داد: هماهنگی های اولیه در حال انجام است تا در اجرا به مشکل بر نخوریم. در اجرای پروژه نه تعطیلی بازار را خواهیم داشت نه مسیری مسدود خواهد شد. وی افزود: تلاش کردیم فرهنگسازی لازم انجام گیرد و سعی می کنیم برای آسیب کمتر به بازار این پروژه فاز به فاز انجام شود.

علیرضا کامران راد در ادامه بازار رشت را از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با اهمیت خواند و اظهار داشت: بازار رشت نقش بارزی در اقتصاد شهر رشت و حتی اقتصاد استان گیلان دارد.

کامران راد بازار رشت را یکی از نقاط استراتژیک گیلان و دارای ارزش تاریخی دانست و گفت: این بازار نمادی ارزشمند از فرهنگ و فولکلور مردم گیلان است و به نوعی مرکز کلیه فعالیت‌های بازرگانی استان گیلان به حساب می‌آید.

وی در ادامه ضمن تشکر ویژه از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اجرای چنین پروژه هایی بدون همکاری ادارات مرتبط انجام شدنی نیست و خوشبختانه در این پروژه شاهد همکاری مناسبی از سوی این ادارات بوده ایم.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای استفاده ار فرصت هایی نظیر بازار رشت گفت: تلاش ما برای خدمت به بازار و شهروندان است و امیدواریم بتوانیم خدماتی در خور رشتوندان عزیز ارائه کنیم.

 

 
 
 
   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار