ارجمند گفت: شمار بیماران کرونایی در شهرستان جهرم تا روز گذشته به ۲ هزار و ۶۱۵ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 19 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  با اشاره به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر گفت: با نگاهی به وضعیت بیماری «کرونا» در این 2 شهرستان، روند رو به رشد و افزایش شمار بیماران مشاهده می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در راستای کنترل روند رو به رشد بیماری تاکید کرد و افزود: در 24 ساعت گذشته 57 بیمار مبتلا به کووید19 در مرکز تشخیص مولکولی «کرونا» شهرستان جهرم شناسایی شده است.

 

وی با اشاره به آخرین آمار بیماران شناسایی شده کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر، بیان کرد: شمار این بیماران تا روز گذشته به 2 هزار و 615 نفر رسیده است.

 

ارجمند با یادآوری رعایت استفاده از ماسک در مکان های مختلف توسط مردم، عنوان کرد: این مهم از ضروری ترین توصیه هایی بوده که همواره رعایت آن برای مردم انجام می شود.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه جهرم، تصریح کرد: تعداد كل بیماران بستری مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه ۴۴ نفر اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۳۷ نفر در بخش های عمومی و هفت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی همچنین از بهبود یافتگان این بیماری خبر داد و گفت: روز گذشته 6 بیمار از بیمارستان ترخیص شده و ادامه روند درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

ارجمند همچنین به شمار جان باختگان ناشی از «کرونا» نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون تعداد 61 بیمار جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به لزوم رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و خواستار استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و عدم شرکت در تجمعات شد.

 

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار