استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از همکاری‌های خوب مابین استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد و بیان کرد: امروز تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بین استانداری ایلام و بنیاد شد و امور ایثارگران کشور امضا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 25 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی بحث ایثار و شهادت در استان را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: ایلامیان در ۸ سال دفاع مقدس پیشقراول فرهنگ ایثار و شهادت هستند و رسیدگی به امور این مردمان شهیدپرور یک سعادت بزرگ است.

وی ادامه داد: تلاش بسیار زیادی صورت گرفته تا خانواده ایثارگران و جانبازان و شهدا که مشکلاتی در زمینه مسکن یا اشتغال و … دارند مورد بررسی قرار گیرد و تا حد امکان برطرف شود.

استاندار ایلام در ادامه از همکاری‌های خوب مابین استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد و بیان کرد: امروز تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بین استانداری ایلام و بنیاد شد و امور ایثارگران کشور امضا می‌شود.

یک‌پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند

وی ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه تا پایان دولت دوازدهم بخش عمده‌ای از این واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان و هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی نیز برای جامعه هدف مشمول و متقاضی اشتغال استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه در زمینه مسکن و اشتغال، بخش بزرگی از مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام رفع خواهد شد.

استاندار ایلام، ایلام را جزو استان‌های محروم و فقیر کشور عنوان کرد و گفت: بیش از یک‌پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند و در این میان ایثارگران بسیاری نیز وجود دارد که دارای مسائل و مشکلات زیادی هستند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: با وجود بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان، اما هنوز مشکل اول استان بیکاری است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار