عاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تا پایان امسال، ۲۰ هزار اجاره‌نامه املاک وقفی مازندران بروزرسانی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 06 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران نوروز رشیدی اظهار داشت: در راستای حفظ و احیای وقف و موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش ،طبق برنامه ابلاغی سازمان اوقاف کشور، مازندران در سال 94 باید 5 هزار اجاره نامه اولیه تنظیم و 20 هزار قرارداد تنطیم شده را تمدید یا تجدید کند.
وی تصریح کرد: این امر با مراجعه به اماکن وقفی در مناطق روستایی و شهری تحقق می‌یابد.
معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با اشاره به پروژه‌های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه گفت: در حال حاضر 200 پروژه عمرانی بقاع متبرکه بالغ بر 97هزار متر مربع و 30 پروژه عمرانی موقوفات  با مساحت بالغ بر 60 هزار متر مربع توسط این معاونت در سطح استان در دست اجراست.
رشیدی با اشاره به نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات گفت: طرح جامع بعد از تهیه، تصویب و تایید دفتر فنی اداره کل به معاونت بهره وری اقتصادی سازمان ابلاغ می‌شود تا نظرات خود را اعمال کند و این طرح پس از تصویب نهایی در سازمان اوقاف نقشه راه هیئت امنا و اداره اوقاف می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار