استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:لازم است از مجموعه تعاون، و مدیران دستگاه‌های اجرایی به خاطر تلاش خوبشان در راستای جذب این تسهیلات تشکر کرد، اما هنوز جای کار داریم چراکه تاکنون یک سوم اعتبارات جذب شده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ 14 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در ادامه از فرمانداران خواست که به جد و به صورت متناظر جلسات شورای اشتغال و سرمایه گذاری را در شهرستان‌ها شکل دهند و برای جذب تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا تسریع ایجاد کنند.

استاندار ایلام در بخش دوم صحبت‌های خود به انتخابات حوزه جنوبی استان اشاره کرد و گفت: معمولاً در انتخابات مرحله دوم تعداد شرکت کنندگان کم‌تر می‌شود اما در حوزه انتخابیه دهلران بیش ۴۲.۵ درصد مردم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و رتبه اول کشور را از بعد مشارکت همچون مرحله اول به خود اختصاص دادند و از این بابت از مردم خوب این مناطق، مجموعه عوامل و دست اندرکاران انتخابات و از رفتار معقول نامزدهای های این دوره تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های انتخاباتی در محیط‌های کوچک به خاطر بافت قومی و قبیله‌ای حساس می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات در حوزه جنوبی استان با درایت مسئولان و دست اندار کاران بدون تنش و درگیری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سالم امن و با مشارکت بالا برگزار شد./ع

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید 

لینک عضویت 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار