با حضور معاون وزير؛
"محمدرضا علمدار يزدي" در مراسمي با حضور معاون توسعه مديريت و منابع و استان‎‎هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان رييس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد معرفي شد.
کد خبر: ۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲ 01 March 2015

به گزارش تابناک یزد، در مراسمي كه ظهر امروز در سالن شركت آب منطقه‎‎اي يزد برگزار شد، در حضور "يزداني" معاون وزير، "ميرمحمدي" استاندار يزد و جمعي از مديران، صنعتگران و كارآفرينان استان، "محمدرضا علمدار يزدي" به عنوان رييس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد معرفي شد.

در اين مراسم همچنين از خدمات 4.5 ساله "محمدمهدي زارع" رييس سابق اين سازمان تقدير شد.

"محمدرضا علمدار يزدي" رييس جديد اين سازمان در آيين معارفه خود به بيان برنامه‎‎هاي خود پرداخت و از آن جمله به تعامل با تشكل‏‎‏هاي صنفي و صنعتي استان، تعامل با مجموعه مديران استان، ارتباط قوي دانشگاه و صنعت و حركت به سمت واحدهاي دانش بنيان و صنايع هاي تك و كم‎‎آبخواه و پيگيري تعرفه‏‏هاي مناسب براي رقابت كالاهاي داخلي با خارجي، اشاره كرد.

وي همچنين تقويت ارتباطات استان و بازارهاي هدف صادرات، تلاش براي رفع مشكلاتي نظير كمبود سرمايه در گردش و مسائل مالياتي و نيز تلاش براي استفاده از انرژي خورشيدي در واحدهاي صنعي و ايجاد صنايع جوار معدني و غيره را از ديگر برنامه‎‎هاي خود برشمرد.

به گزارش ایسنا، "محمدمهدي زارع" رييس سابق اين سازمان هم در اين مراسم استان يزد را استاني صنعتي، معدني و صادارتي خواند و گفت: استان يزد در حوزه صنعت مقام چهارم كشور، در حوزه معدن جايگاه دوم كشور و در بخش صادارت جزو 10 استان برتر كشور است.

وي همچنين از فعاليت بيش از 30 هزار واحد صنفي در حوزه بازار استان خبر داد و افزود: استان يزد يك استان فعال در حوزه اقتصاد و سرمايه‎‎گذاري است و اميدواريم با تلاش مديران و مسئولان استان شكوفاتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار