مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۱۲ طرح خوشه صنعتی در این استان با هدف جهش تولید و ایجاد اشتغال در دست اجراست.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 01 November 2020

محمد اهلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از اجرای خوشه‌های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه‌سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر دانست و افزود: برای حمایت و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، تاکنون سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در استان به مرحله اجرا در آمده  و مطالعه امکان‌سنجی ۱۲ خوشه صنعتی دیگر نیز در دست اجرا می باشد.

وی یکی دیگر از مزیت‌های اجرای خوشه‌های صنعتی را تجمیع و هماهنگی فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در کنار هم برشمرد و گفت: با اجرای این طرح حلقه‌های مفقوده زنجیره ارزش صنایع و خدمات نمایان شده و حمایت از شکل‌گیری و توسعه خدمات کسب و کار تسهیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه‌داد: با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور رونق بخشی صنعت فرش دستبافت و حمایت از ایده‌های نو و ایجاد کسب و کار نوین صنعتی فرش دستبافت در استان اردبیل برگزار می‌شود.

اهلی از صاحبان ایده و فکر نو در حوزه فرش دستبافت استان خواست تا ایده‌های خود را برای توسعه، تولید، فروش و صادرات فرش دستباف ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار