مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تعداد دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید استان را بیش از 215 هزار نفر ذکر کرد که از این تعداد حدود 22 هزار دانش‌آموز، کلاس اولی هستند.
کد خبر: ۹۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 08 September 2015

به گزارش تابناک یزد،احمد شیرزاد، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 105 هزار و 263 دانش آموز دختر و 110 هزار و 475 دانش آموز پسر در 1835 آموزشگاه شامل مدارس دولتی، غیرانتفاعی، بزرگسالان و پیش‌دبستانی، مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی افزود: امسال استان یزد قریب به 22 هزار دانش آموز سال اولی خواهد داشت که شامل 11 هزار و شش دانش‌آموز پسر و 10 هزار و 541 دانش‌آموز دختر هستند که در 678 آموزشگاه استان سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

این مسئول با اشاره به این که ثبت‌نام اتباع خارجی در مدارس برای سال تحصیلی جدید هنوز قطعی نشده است، اظهار کرد: در سال گذشته تحصیلی 10 هزار و 400 دانش‌آموز تبعه خارجی که معادل هشت درصد دانش اموزان استان بودند، در مدارس مشغول به تحصیل بودند.

شیرزاد در مورد مشکل کمبود مربی در مدارس استان نیز خاطرنشان کرد: امسال کمبود معلم را در هیچ مقطعی نخواهیم داشت و این مشکل از طریق طرح‌های سرباز معلم، بکارگیری معلمان بازنشسته و بسته‌های مدارس حمایتی مرتفع شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار