مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از نظر قانونی به صورت همزمان یک نفر نمی‌تواند در سمت رئیس یک هیأت و دبیر هیأت دیگری فعالیت کند که این مورد در هیأت انجمن‌های ورزشی استان اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 07 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،هیأت انجمن‌های ورزشی تشکیل شده از چندین کمیته ورزشی از جمله سپک‌تاکرا، راگبی و کریکت از سال‌های دور و همواره افتخارات زیادی را در سطح ملی کسب کرده است.

این هیأت اخیرا با حواشی گوناگونی در خصوص کادر اجرای هیأت و دفتر محل فعالیت مواجه شده و این مساله در حالی است که دبیر این هیأت این ادعا را رد می‌کند و مدعی است کادر هیأت به صورت قانونی فعالیت کرده و دفتر این هیات با هیات بولینگ و بیلیارد مشترک است

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه در پاسخ شائبه کم‌کاری این هیأت، اظهار داشت: بنده از طرف رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی به سمت دبیری هیأت انجمن‌های ورزشی منصوب شده‌ام.

محمدرضا نقدی در خصوص فعالیت همزمان او در سمت دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی و رئیس هیات بولینگ و بیلیارد، گفت: بنده از طرف رئیس هیات انجمن‌های ورزشی به سمت دبیری هیأت انجمن‌های ورزشی منصوب شده‌ام و به مدت دو سال است که امور هیأت را انجام می‌دهم و باید در نظر داشت که یک دفتر مشترک واقع در کنار اداره کل ورزش و جوانان بدین منظور گرفته شده و با حضور دو روز در هفته به صورت مشترکا امور اداری مربوط به هیأت انجمن‌های ورزشی و هیأت بولینگ و بیلیارد را ساماندهی می‌کنیم.

نقدی پیرامون دفتر مشترک این هیأت با هیأت بولینگ و بیلیارد، افزود: در ایام کرونا دامنه فعالیت کمیته‌ها محدود شده، اما باز هم خانم مهرآیین (مسئول امور اداری هیأت) هر روز هفته و همچنین نائب رئیس هیأت دو روز در هفته در دفتر حضور دارند و کارهای هیأت را انجام می‌دهند، اما باید در نظر گرفت در ایام کرونا بیشتر کارها از طریق تلفن و ایمیل انجام می‌شود و هر کدام از کمیته‌ها مکاتبات خاص خود را با هیأت انجمن‌های ورزشی انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به شیوه فعالیت کمیته‌های ورزشی این هیأت، خاطرنشان کرد: هر ورزشکار کمیته و هیأت مربوط به خود را می‌شناسد و پیش از حضور در هیأت از طریق کمیته مربوطه کار خود را انجام می‌دهد و اگر کمیته لازم بود با هیأت مکاتبات خاص خود را انجام می دهد و این هیأت ارتباط مستقیمی با ورزشکاران ندارد بلکه با کمیته‌ها مستقیما در کمیته‌ها فدراسیونی اداره می‌شود و در حوزه اختیارات ما نیست.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه گفت: برخی از کمیته‌ها در استان بستر فعالیتی مناسبی ندارند و نمی‌توانیم آن‌ها را پیاده کنیم، اما کمیته‌های فعال استان افتخارات بسیاری را برای استان کسب کرده‌اند.

از کوتاهی هیأت انجمن ورزش‌های همگانی کرمانشاه است که دفتر ندارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس با رد امکان فعالیت همزمان یک نفر در سمت دبیر یک هیأت و رئیس هیأت دیگر، خاطرنشان کرد: از نظر قانونی به صورت همزمان یک نفر نمی‌تواند در سمت رئیس یک هیأت و دبیر هیأت دیگری فعالیت کند و باید در نظر داشت در سمت دبیری هیأت، مساله مهم حکم ابلاغیه است که از طرف اداره کل صادر می‌شود که ابلاغی در این خصوص صادر نشده است.

صابر رحیمی در خصوص دفتر فعالیت، گفت: به همه هیأت‌ها دفتر اختصاص داده شده و اگر یک هیأت مدعی است که فضای به این عنوان در اختیار او نیست از قصور و کوتاهی خود هیأت است.

رحیمی ادامه داد: گر هیأت و حتی کمیته‌ای اعلام می‌کند که امکانات لازم ورزشی را در اختیار ندارد با ارائه مستندات لازم به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار