رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید۱۹ استان به ۳۶۴ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۲۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 12 December 2020

 


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌ پناه افزود: هم اکنون ۲۸۵ بیمارن مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۸ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

نوی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۸۲ نفر بهبود یافته گزارش شده ناست.

وي اذعان داشت: امروز ۲۴۰ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولكولي یاسوج دریافت شد كه حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، لنده و گچساران و بقیه موارد مثبت در سایر شهرستان‌های استان هستند.

دکتر یزدان پناه گفت: پس از خارج شدن از وضعیت قرمز شهروندان نباید تصور کنند اوضاع عادی شده و باید از برگزاری هرگونه تجمعات طبق ابلاغیه ستاد ملی کرونا خودداری کرده و طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی را با حساسیت ویژه اجرا کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همه شهروندان در قبال اجرای طرح محدودیت‌ های کرونایی و موازین بهداشتی مسئول هستند و باید به سایر اشخاصی که نسبت به این موارد بی‌ توجه هستند تذکر و هشدار بدهند و در صورت عدم رعایت، ناگزیر دوباره به وضعیت قرمز بر خواهیم گشت که در آن شرایط دوباره باتشدید محدودیتها و تعطیلی صنوف و سایر فعالیتها مواجه خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار