تحصیل 76 هزار دانشجو در استان؛
به گزارش تابناک سمنان: حسن سعدالدین مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بابیان اینکه ۷۶ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: این استان همواره در جمعیت دانشجو پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۹۲۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 16 December 2020

ایجاد شرایط سخت‌گیرانه برای مقابله با کرونا در سمنان

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بزرگداشت هفته پژوهشت با اشاره به اینکه ۷۶ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان سمنان مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: این استان به نسبت جمعیت در مقایسه با سایر استان‌های کشور در شاخص جمعیت دانشجویان پیشتاز و رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تأکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان باتربیت نیروهای متخصص در نظر دارد این تحولات را ابتدا در معلمان و سپس در سطح آموزش‌وپرورش ایجاد کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه‌های مهم استان در این بخش تلقی می‌شود.

حسن سعدالدین بابیان اینکه اگر تغییر و تحولی بخواهیم، در نظام آموزش‌وپرورش ایجاد کنیم قطعاً باید اولین رویکرد ما به منابع انسانی باشد، تصریح کرد: منابع انسانی به‌عنوان منبعی نیرومند و قوی عامل محرکی است که می‌تواند تحول و تغییر را ایجاد کند.

سعدالدین بابیان اینکه آمارها نشان‌دهنده این مهم است که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، کارهای پژوهشی بسیار خوبی را نیز انجام داده‌اند، گفت: دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور و در سطح بین‌المللی جایگاه خوبی داشته و در حدود ۵۰۲ مقاله بین‌المللی ارائه‌شده است.

وی افزود: این دانشگاه در حدود ۹ هزار مقاله در سایت‌های علمی و نشریات به چاپ رسانده و درواقع دانشگاه فرهنگیان برای تحول اساسی و بنیادی در آموزش‌وپرورش ایجادشده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار