بزرگترین مجتمع ورزشی چندمنظوره غرب فارس، در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در کازرون ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 01 February 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرتضوی مسئول روابط عمومی دفتر نماینده کازرون و کوه‌چنار اظهار کرد: برای پیشرفت و توسعه کازرون و کوه‌چنار، بزرگترین مجتمع ورزشی چند منظوره غرب فارس در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با ظرفیت ۳ هزار نفری در شهرستان کازرون ساخته می‌شود.

او ادامه داد: این مجتمع ورزشی به منظور توسعه ورزش به ویژه ورزش‌های قهرمانی در منطقه جنوب غرب کشور و استان فارس احداث می‌شود.

حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص این طرح که با تلاش و پیشنهاد نماینده فعال کازرون و کوه‌چنار در امسال به تصویب رسیده است، بیان کرد: در شروع اجرای طرح مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای آن، با تلاش‌های عباسی نماینده مردم کازرون تامین و جذب شده که کاملاً شرایط را برای شروع کار توسط وزارت ورزش مهیا کرده است.

او ادامه داد: با ساخت مجموعه ۳ هزار نفری کازرون، علاوه بر استفاده مردم منطقه، استان فارس نیز میزبان مسابقات ملی و استانی خواهد بود و از این زیرساخت ویژه که در استان فارس و سالن‌های مشابه کمتر وجود دارد، استفاده خواهد شد تا به رشد و بالندگی ورزشی منطقه جنوب غرب کشور کمک کند.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده کازرون و کوه‌چنار تصریح کرد: این طرح از سوی جمعی از خیرین شهرستان کازرون در یکی از مناطق مستعد شهرستان ساخته خواهد شد که زیرساخت مهم و اساسی برای توسعه منطقه‌ای به حساب خواهد آمد.

مرتضوی با بیان اینکه اهمیت این طرح از آنجایی خواهد بود که شهرستان کازرون هم اکنون در رشته هندبال لیگ قهرمانی کشور و آسیا افتخار آفرین است و استعداد‌های جوانان این منطقه در سایر رشته‌های ورزشی نیز بسیار مشهود بوده است، گفت: اما به علت کمبود زیرساخت‌های ورزشی به شکوفایی نرسیده است که اینک با همت نماینده مردم، طرح کلان ورزشی کازرون و کوه‌چنار در دستور کار قرار گرفته است که با اتمام این طرح، این منطقه می‌تواند در همه رشته‌های ورزشی فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کند.

برچسب ها: مجتمع ورزشی ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار