باند حرفه‌ای سرقت خودرو و تهیه و توزیع مواد مخدر‌صنعتی با زمین‌گیرشدن سردسته سارقان متلاشی شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 13 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، فرمانده انتظامی طرقبه‌شاندیز با اعلام این خبر گفت: در اجرای عملیات گسترده تشدید مبارزه با سرقت که محوریت آن پیگیری سرقت خودروهای سواری بود، پلیس به سرنخ‌هایی دست یافت که حاکی از رفت‌وآمدهای مشکوک چهار جوان با خودروی سواری پژو پرشیا در اطراف روستای چاهشک بود.

سرهنگ عباس صارمی‌ساداتی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی ویرانی در بررسی‌های بعدی خود دریافتند خودروی این چهار جوان، مسروقه است.

همچنین اطلاعات دیگری به دست آمد که نشان می‌داد این افراد از سارقان حرفه‌ای و از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی هستند. با روشن‌شدن این اطلاعات ماموران انتظامی با حساسیت بیشتری پیگیری پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری متهمان درحالی آغاز شد که اعضای باند بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت قصد فرار داشتند. ماموران با شلیک گلوله خودروی مسروقه را توقیف کردند.

در این عملیات، سردسته باند سرقت و شرارت و توزیع مواد‌مخدر صنعتی معروف به «داداش‌سیا» به ضرب گلوله پلیس زخمی شد. در بازرسی بدنی انجام شده از این سارقه سابقه‌دار که چندین سابقه سرقت و مواد‌مخدر در پرونده خود دارد و صبح همان روز از زندان آزاد شده بود، ضمن کشف ٢٧بسته مواد‌مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین فشرده به وزن ١٢گرم، مقادیر زیادی وجه‌نقد، طلا، پنج سیم کارت و یک قبضه قمه کشف شد. این متهم بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و تحقیقات برای دستگیری سه همدست او که از صحنه متواری شده‌اند، ادامه دارد.

یکی از مالباختگان در تحقیقات پرونده گفت: مقدار زیادی روغن زرد برای فروش به مشهد آورده بودم و به یکی از مجتمع‌های تجاری رفتم تا یک گوشی تلفن همراه بخرم. فردی به من مراجعه کرد و گفت گوشی گران‌قیمتی دارد و می‌خواهد آن را به نصف قیمت واقعی‌اش بفروشد. چون پول همراهم نبود قرار شد به مقدار دو میلیون تومان روغن زرد در قبال خرد گوشی بپردازم. اما غافل از آن بودم که در حال بررسی گوشی تلفن همراه، ‌همدستان این فرد سوئیچ را برداشته و خودروی حامل روغن زرد را به سرقت برده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار