معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: توهین به رییس جمهوری در روز جشن انقلاب مغایر با آرمان‌های امام راحل (ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 13 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حسین خوش اقبال روز شنبه در واکنش به شعار‌های عده قلیلی در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه در یکی از استان‌ها اظهار داشت: حرکت‌های ساختارشکن در روزی که در تاریخ انقلاب اسلامی مبنا و محور وحدت و همدلی انقلابیون صرف نظر از اختلافات جناحی و سیاسی است به طور قطع در راستای اهداف استکباری می‌باشد.
وی ضمن تاکید بر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود»، گفت: افراد و گروه‌هایی که التزام عملی به بیانات مقام معظم رهبری ندارند، نباید تحت حمایت هیچ‌کدام از نهاد‌ها قرار گیرند بلکه باید این قبیل حرکات گستاخانه از سوی همه دلسوزان انقلاب مورد نکوهش قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: در شرایطی که مردم بزرگ ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش بی وقفه دولت تدبیر و امید در اوج جنگ همه جانبه سیاسی و اقتصادی شرایط بسیار سختی را تحمل می‌کند این قبیل حرکت‌های ساختارشکنانه موجب ناراحتی دلسوزان نظام در داخل و خوشحالی دشمنان انقلاب در خارج از کشور می‌شود و باید این خط از سوی دستگاه‌های امنیتی مورد رصد اطلاعاتی دقیق قرار گیرد.
خوش اقبال اظهار داشت: همه دلسوزان و یاران انقلاب در یک کشتی نشسته ایم که هرگونه آسیب به آن به دور از عقلانیت سیاسی و بصیرت انقلابی است؛ بنابراین همه ما باید در عمل این فرمایش امام خمینی (ره) را نصب العین خویش قرار دهیم که «وحدت کلمه، رمز بقای انقلاب است» و در صورت تداوم این خط تخریب در آینده به طور قطع بخش‌هایی از ساختار سیاسی نظام آسیب جدی خواهد دید و این به صلاح و مصلحت نظام اسلامی نیست.
در جریان راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن، عده‌ای در یکی از استان‌های کشور در شعار‌هایی هنجارشکنانه به رییس جمهوری توهین کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار