نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: توهین‌کنندگان به رییس جمهوری نمی‌توانند ادعای ولایتمداری کرده و خود را پیرو و مقلد رهبر معظم انقلاب بدانند چرا که رفتار آنها کاملا با سخنان و رهنمودهای ایشان در تضاد است.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 13 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،آیت الله «امان نریمانی» اظهار داشت: آنهایی که در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دهان به هتاکی گشوده و سخنان ناشایستی به زبان آوردند در واقع خلاف‌نظر و عقیده رهبر فرزانه انقلاب عمل کرده و رفتار و اقدام آنها مورد قبول کسی که خود را ولایی و پیرو رهبری می داند، نیست.

وی با بیان اینکه نظر همه ما باید منطبق با نظر رهبر معظم انقلاب باشد، ادامه داد: معظم له بارها بر همدلی، انسجام و پرهیز از تخریب و توهین سخن گفته اند و بدون شک دوست داران واقعی ایشان این مسایل را در رفتار و گفتار خود به کار می بندند تا زمینه های اقتدار بیشتر کشور و انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

آیت الله نریمانی تصریح کرد: توهین و ناسزا گفتن در هر صورت اقدامی مذموم و ناپسند به شمار می رود حال طرف ناسزا چه رییس جمهوری باشد و چه عادی ترین افراد، کما اینکه بزرگان دین و انقلاب ما هم بارها در این خصوص صحبت کرده و مردم را از آن نهی کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آقای روحانی هم اکنون رییس جمهوری منتخب و قانونی جمهوری اسلامی ایران است که با رای مردم سرکار آمده و توهین به ایشان در واقع توهین به خود ما و همه آنهایی است که به وی رای داده اند.

وی تصریح کرد: اگر انتقادی هم به کار رییس جمهوری وارد است، راهش توهین و بی احترامی آن هم در روز پیروزی انقلاب نیست، بلکه باید انتقاد خود را با بیان استدلال و اینکه در فلان جا می شد بهتر کار کرد بیان نمود.

آیت الله نریمانی با بیان اینکه در موضوع توهین به رییس جمهوری ممکن است دست هایی پشت پرده باشد و این اتفاقات را مدیریت کند، یادآور شد: ادبیات و الفاظ به کار برده شده از ادبیات اسلامی به دور بوده و هیچ کدام از بزرگان اسلام و انقلاب آن را تایید نمی کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: با اینکه ۴۲ سال است آمریکا و دیگر ایادی اش سخت ترین دشمنی ها را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی داشته اند اما نه امام راحل (ره) و نه رهبر معظم انقلاب هرگز زبان به دشنام آلوده نکردند و در مقابل با زبان منطق اقدامات خبیثانه آنها را برای جهانیان بازگو کردند.

وی در پایان این گونه توهین کردن به منتخب مردم را شایسته انقلاب ندانست و گفت: چنین رفتارهایی تنها باعث خوشحالی دشمنانی می شود که سال هاست به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسوولان کشورمان هستند.

در جریان راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن، عده ای در یکی از استان های کشور در شعارهایی هنجارشکنانه به رییس جمهوری توهین کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار