رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند اظهار داشت: به منظور فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و به هنگام، برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 16 September 2015

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند با گرامیداشت فرا رسیدن اول ذی الحجه، سالروز ازدواج فرخنده امام علی )ع(و حضرت فاطمه)س( و روز ملی ازدواج، اظهار داشت: اداره اوقاف و امورخیریه در استان به عنوان دستگاهی فرهنگی و مذهبی به منظور گرامیداشت این مناسبت و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و به هنگام، برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن پیوند آسمانی در روز چهارشنبه 25 شهریور ساعت 17 در استان مقدس امامزادگان باقریه با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها افزود: این مراسم با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و اجرای امینانه نیات واقفین با هزینه ای بالغ بر 120 میلیون ریال برگزار خواهد شد.

خدایی یادآورشد: به منظور استفاده از فضای معنوی امامزاده ها و بقاع متبرکه جشن‌های ازدواج در این اماکن برگزار می‌شود و زوج‌هایی که شروع زندگی آنها در امامزاده‌ها با توسل به ائمه شکل می‌گیرد مسیر سعادت را با لطف الهی در پیش خواهند گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار