رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان خبرداد:
تابناک-رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان از اعلام فراخوان ثبت‌نام مرحله شهرستانی و استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 24 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام بهرام رنجبر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در نظر دارد، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف و در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال را در سال جاری برگزار کند.

وی افزود: این دوره از مسابقات، همچون سال گذشته در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد که از جمله اهداف این مسابقات ایجاد انس بیشتر اقشار جامعه با قرآن و تعالی روح است. چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در ۱۰ رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۵ جزء ۱۰جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، همخوانی قرآن کریم و اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات قرآن اوقاف از تاریخ ۱۳ اردیبهشت لغایت ۱۳ خرداد مهلت دارند در سایت قرآن کریم به آدرس اینترنتی www.quraniran.ir ثبت‌نام کنند و این مهلت تمدید نخواهد شد.

رنجبر در پایان یادآور شد: از جمله شرایط ثبت‌نام، داشتن تابعیت ایرانی و حداقل سن ۱۸ سال بوده و زمان برگزاری مرحله شهرستانی و استانی در بازه زمانی اول تیر تا پایان تابستان است که زمان دقیق، متعاقباً اعلام خواهد شد. تعیین سهمیه حضور منتخبین هر شهرستان در مرحله استانی در تمام رشته‌ها بر اساس تصمیم ستاد برگزاری مسابقات استان و با تأیید مركز امور قرآنی اوقاف صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار