امام جمعه شهر بیرجند با اشاره به سفر معاون اول رئیس‌جمهور به استان خراسان جنوبی گفت: در سفر هیئت دولت به استان دچار شتاب‌زدگی شدیم و در مقایسه با سایر استان‌ها به خراسان جنوبی بی‌توجهی شده است.
کد خبر: ۹۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 18 September 2015


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‎الاسلام والمسلمین علی رضایی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند اظهار داشت: اگر بخواهیم به کمال برسیم، باید برای تک‌تک دقایق زندگیمان برنامه داشته باشیم.
وی گفت: عمر سریع می‌گذرد و خوش‌ به حال کسانی که تمام عمرشان هدیه‌ای به محضر پروردگار است.
امام جمعه شهر بیرجند با بیان اینکه اگر دین و معرفت نباشد امیدی نیست، افزود: ذره‌ای نباید در زندگی ما شرک باشد و باید همه چیز خدایی باشد.
رضایی‎بیرجندی ضمن گرامیداشت 27 شهریور روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار، تصریح کرد: شعر و ادبیات روح جامعه است و با ادبیات می‌شود جوامع را شناخت.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: آمریکا یک گزینه روی میز دارد و آن گزینه ایثار است که فرزندان ولایت‌مدار در دفاع مقدس و در مقابل مستکبران ایستادند.
امام جمعه شهر بیرجند با بیان اینکه باید شهدای دفاع مقدس را الگو بگیریم، خاطرنشان کرد: هر چه که داریم باید برای احیای شهدا و قدردانی از آنها به کار بگیریم.
رضایی‎بیرجندی با بیان اینکه ایجاد اهداف آمریکا در زندگی ما سبب شادی آنها می‎شود، تاکید کرد: نباید بگذاریم آمریکا جنایتکار در زندگی، خوراک، لباس و خودروهایمان نفوذ کند.
وی افزود: دشمن با اختلاف‌افکنی می‌خواهد در زندگی ما نفوذ پیدا کند.
امام جمعه شهر بیرجند با اشاره به سفر معاون اول رئیس‌جمهور به استان، تصریح کرد: در سفر هیئت دولت به استان دچار شتاب‌زدگی شدیم و در مقایسه با سایر استان‌ها به این استان بی‌توجهی شده است.
رضایی‏‎بیرجندی همچنین اظهار داشت: انتظار می‎رود تا در زمینه فرهنگی، اقتصادی و مابقی خدمات یک گام موثر در استان برداشته شود و کلنگ راه‎آهن بیرجند نیز به زمین زده شود.
وی گفت: این استان زیرساخت می‌خواهد و استعدادهای فرزندان این خطه نیز باید شکوفا شود.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نماز عید سعید قربان ساعت هفت صبح در محل مصلی المهدی‌(عج) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین همایش بزرگ پیاده‌روی(آدینه 16) به مناسبت هفته دفاع مقدس سوم مهرماه جاری در بیرجند ساعت پنج صبح برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار