مدیر آموزش و پرورش شهر بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی در ماه محرم جاری میزبان جشنواره شعر عاشورایی است، گفت: همچنین همایش ملی آموزش ابتدایی با رویکرد تجلیل از پروفسور شکوهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 18 September 2015


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدحسین سجادی‌نژاد ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند اظهار داشت: تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با عید قربان و دهه ولایت و بصیرت و هفته دفاع مقدس فرصت جدید و جامع‌تری برای تمام دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و اولیاء و دانش‌آموزان فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه 36 هزار شهید دانش‌آموز و پنج هزار معلم شهید در استان داریم، گفت: امیدواریم عمل و بیان ما در راستای ایمان حرکت کند.
مدیر آموزش و پرورش بیرجند افزود: داشتن 120 نفر در کنکور با رتبه‌های یک، دو و سه رقمی نشان از موفقیت و امید فرزندان این خطه است.
سجادی‌نژاد تصریح کرد: باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با 600 برنامه در برنامه ششم توسعه عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان توانایی برای چابکی لازم را دارند، ادامه داد: باید شرایط را برای دانش‌آموزان در نهادهای مختلف تعلیم و تربیت فراهم کنیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: توفیق و پرورش همه‌جانبه در فضاهای علمی از ضرورت‌های جامعه است.
سجادی‌نژاد گفت: توسعه مراکز پیش دبستانی، توجه به آموزش و پرورش دختران و کودکان کار، توجه به فنی و حرفه‌ای و ضرورت مهارت لازم در ایجاد کودک چابک از جمله سیاست‌های آموزش و پرورش است.
وی گفت: شرکت در رشته‌های ورزشی و مقام‌های برتر در والیبال و فوتسال، آوردن دو رتبه کشوری توسط دبیران استانی در جشنواره نوجوان سالم، مقام سوم دانش‌آموزان در مسابقات دو و میدانی کشور، راهیابی به المپیاد شیمی و رتبه هفت در کنکور از فعالیت‌هایی توسط معلمان و دانش‌آموزان در سال تحصیلی 93ـ94 به دست آمده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی نهمین جشنواره مهارتی کشوری را برگزار کرده است، افزود: همچنین خراسان جنوبی رتبه نخست در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را به دست آورده است.
سجادی‌نژاد خاطرنشان کرد: حضور هزار و 700 دانش‌آموز با 120 کلاس در برنامه‌های اوقات فراغت از دیگر فعالیت‌های ارزشمند بوده است.
وی با بیان اینکه 31 شهریور جاری با حضور 4 هزار و 500 دانش‌آموز کلاس اولی در 70 مدرسه مقطع اول متوسطه سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیریم، اضافه کرد: در اول مهرماه نیز به استقبال سال تحصیلی جدید خواهیم رفت.
مدیر آموزش و پرورش شهر بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی در ماه محرم جاری میزبان جشنواره شعر عاشورایی است، گفت: همچنین همایش ملی آموزش ابتدایی با رویکرد تجلیل از پروفسور شکوهی برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار