استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: استان ایلام به استانهای جامعه هدف اضافه شده و از امروز برای تمامی متولدین سال ‭۱۳۵۸‬ و ماقبل واکسن تزریق می شود.
کد خبر: ۹۸۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ 15 August 2021

به‌ گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: واجدان شرایط با توجه به شرایط حاد کرونا با مراجعه به موقع برای واکسیناسیون برای پیشگیری و کنترل کرونا مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی ۶ روزه کشور از فردا دوشنبه افزود: تمامی گروه های شغلی بغیر از گروه یک باید تعطیل شده و نظارت بر اصناف و بازار در این مدت باید تشدید شود.

استاندار ایلام بر همکاری همه اعم از مردم، اصناف، بازار و غیره در کنترل کرونا تاکید کرد و یادآور شد: همه باید پای کار آمده و در این چند روز تعطیلی مشارکت لازم برای کنترل بیماری کرونا را داشته باشند.

نوذری، تنها راه مقابله با ویروس کرونا را رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی ها عنوان کرد و گفت: ویروس جهش یافته جدید از ویروس قبلی بسیار خطرناک‌تر است و همه باید مراقبت کنیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این نشست گفت: با توجه به منع تردد از ساعت ۱۲ امروز نیروهای نظامی در هشت نقطه ورودی وخروجی استان مستقر و کنترل لازم را انجام‌خواهند داد.

سردار دلاور القاصی مهر افزود: در اعمال محدودیت های تردد خودرویی در گذشته خودروها جریمه می شدند ولی از امروز منع تردد نیز اضافه شده بطوریکه خودروها باوجود جریمه‌ولی به هیچوجه حق ورود به استان نداشته و به مبدا برگشت داده می شوند.

وی همچنین از خودروهای دارای پلاک غیر بومی نیز خواست: تا فردا صبح از استان خارج شده و در این زمینه حق تردد در داخل شهر را نداشته بلکه از کمربندی باید خارج شده و به شهرهای مبدا برگردند.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام با ذکر اینکه در این زمینه کنترل و نظارت بشدت اعمال می شود، بیان کرد: با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع انجام خواهد شد.

به گفته وی، تمامی مجوزهای تردد که پیش از این توسط فرمانداران صادر شده بود باطل و مجوزها بصورت محدود برای موارد ضروری نظیر درمانی صادر می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار