تابناک-اولین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با محوریت آثار شهید مطهری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 28 August 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، اولین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با محوریت آثار استاد شهید مطهری به صورت حضوری و غیر حضوری و با تدریس سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت مدرس و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

نگاه جامع علمی و روشمند بر اساس نظام فکری منسجم به امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد و ارائه مجوزهای تشکل‌های مردمی احیاگران امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر، کادرسازی، تربیت مربی و مدرس به همراه ارائه کارگاه‌های مباحثه از اهداف این دوره است.

مزایای دوره:

1. دستیابی به نظام جامع فکری

2. . شرکت‌کنندگان در پایان دوره می‌توانند مجوز تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری را از ستاد دریافت نمایند. این تشکل‌ها در عرصه‌های عمومی و تخصصی مختلف شکل گرفته و بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، از حمایت‌های حقوقی_قضایی، آموزشی، پشتیبانی و هماهنگی ستاد برخوردار خواهند بود.

3. افراد پذیرفته‌ شده در انتهای این دوره در صورت طی موفق مراحل بعدی به عنوان مربی آموزشی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به همکاری دعوت می‌شوند.

4. افراد پذیرفته‌ شده در انتهای این دوره در صورت طی موفق مراحل بعدی به عنوان ضابط امر به معروف و نهی از منکر در سازمان بسیج مستضعفین به همکاری دعوت می‌شوند. 

علاقه‌مندان جهت ثبت نام به سایت www.bineshemotahar.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام / 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار