مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون 7500 خراسانی عازم حج شده‌اند، گفت: شانزدهم مهرماه نخستین گروه حجاج اعزامی به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد بازمی‌گردند.
کد خبر: ۹۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 22 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مسعود مجردی در گفت وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت اعزام زائران سرزمین وحی اظهار کرد: اعزام زائران خانه خدا از شانزدهم تا 26 شهریور ماه در قالب 25 پرواز هواپیمایی سعودی از مجموع سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی انجام گرفت.

وی افزود: تاکنون هفت هزار و 500 زائر خراسانی در قالب 52 کاروان به سفر حج اعزام که به ترتیب پروازهای آنان در مدینه و جده نشست.

مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی از بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی در تاریخ 16 مهر ماه خبر داد و یادآور شد: حجاج خراسانی از تاریخ یاد شده با پروازهای سعودی، ماهان و ایران ایر به مشهد باز می‌گردند.

مجردی با بیان اینکه بازگشت حجاج اعزامی در قالب 30 پرواز مشخص شده است، خاطرنشان کرد: روز شانزدهم مهر ماه و در ساعت 13 و 35 دقیقه نخستین گروه حجاج اعزامی به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد بازمی‌گردند.

وی عنوان کرد: در نخستین تاریخ بازگشت، 300 زائر در قالب دو کاروان وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد می‌شوند.سهمیه خراسان رضوی در حج تمتع امسال، هفت هزار و 521 نفر بوده که 12 درصد از حجاج کل کشور را شامل می‌شود.

مجردی از بازماندن 14 نفر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد از پرواز خبر داد و گفت: این 14 نفر به دلیل حمل مواد مخدر از پرواز و اعزام به مکه بازماندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار