شهردار انتخابی اعضای شورای ششم اسلامی شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا تایید نشد.
کد خبر: ۹۹۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 02 October 2021

شهردار منتخب شورای ششم قلعه رئیسی تایید نشد

بنابر خبرهای رسیده به تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بنا به بررسی انجام گرفته ، «تورج آذربهرام» که به عنوان شهردار منتخب شورای ششم قلعه رئیسی برای تصدی شهردار این شهر معرفی شده بود ، نامبرده فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهردار بنا به موارد قانونی در دو موضوع نداشتن سابقه اجرایی و مدیریتی و مدرک تحصیلی مرتبط بوده است.
برخی اعضای شورای شهر قلعه رئیسی مجددا طی نشستی بر مصوبه پیشین خود اصرار کردند و اقای آذربهرام با ۳ رای موافق از ۵ رای مجددا به عنوان شهردار معرفی شد که بنابر قانون ، این اصرار بر انتخاب مجدد ، منجر به ارسال موضوع به شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد و رای و تصمیم نهایی را این مرجع صادر خواهد کرد.
در صورت تایید نشدن شهردار در شورای حل اختلاف ، شورای ششم شهر قلعه رئیسی باید گزینه بعدی خود را جهت تصدی کرسی شهرداری به استانداری و دفتر امور شهری و شوراهای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کند.
 آذربهرام معلم ادبیات است که توسط شورای ششم به عنوان شهردار شهر قلعه رئیسی ، مرکز بخش چاروسا انتخاب شد.

بنابر اخبار رسیده به تابناک کهگیلویه و بویراحمد برخی شهرهای دیگر استان هم همین وضعیت را دارند و شهرداران منتخب شورای ششم نتوانسته اند شرایط لازم را احراز و از سوی مسئولین مربوطه در استانداری تایید نشده اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار