نعیمی رز مدعی شد ؛ تخلفات حیران از سال 82 شروع شد
وی با اشاره به اتفاق‌های اخیر و تخلفات شکل گرفته در منطقه گردشگری حیران آستارا، افزود: از سال 82 تا 87 پای عده‌ای به تخلفات حیران باز شد و 160 هکتار را زیر طرح هادی بردند و 3 روستا را که فاصله زیادی با هم داشتند وارد طرح هادی کردند.
کد خبر: ۹۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 24 September 2015
تابناک گیلان: نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال 82 تا 87 پای عده‌ای به تخلفات حیران آستارا باز شد و 160 هکتار را زیر طرح هادی بردند و سه روستا که فاصله زیادی با هم داشتند را وارد طرح هادی کردند.

*  تخلفات حیران از سال 82 شروع شد

به گزارش تابناک گیلان، وی با اشاره به اتفاق‌های اخیر و تخلفات شکل گرفته در منطقه گردشگری حیران آستارا، افزود: از سال 82 پای عده‌ای به تخلفات حیران باز شد و 160 هکتار را زیر طرح هادی بردند و 3 روستا را که فاصله زیادی با هم داشتند وارد طرح هادی کردند.

نعیمی‌رز اضافه کرد: اگر طرح هادی جداگانه برای سه روستای حیران انجام نمی‌شد بیشتر از 30 هکتار نبود و پس از 10 سال طرح بازنگری طرح هادی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در این مسیر افشاگری‌ها، اتهاماتی ناجوانمردانه به بنده وارد کردند گفت: در این راستا پیرموذن نماینده مردم اردبیل اتهاماتی به بنده زد و مثلث شوم در اردبیل تشکیل دادند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقابل تهدیدات مثلث شوم برادران پیرموذن ایستاده‌ام، خاطرنشان کرد: پس از نام بردن اسامی متخلفان حیران در شبکه دو سراسری، آنها عصبانی شدند و تخریب علیه بنده را کلید زدند.

وی افزود: مغرضان بی‌خبر هستند که کسی نمی‌تواند به‌ناحق فرد دیگری را تخریب و ضایع کند اما به‌ناحق گفتند نعیمی در حیران زمین دارد.

نعیمی‌رز با اشاره به اینکه اگر متخلف بودم تخلفات حیران را رسانه‌ای نمی‌کردم، یادآور شد: در تخلفات حیران نماینده وقت، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، ثبت اسناد، جهاد کشاورزی، بخشدار و ... درگیر قضیه بودند.

وی ادامه داد: به مراجع ذی‌صلاح اعلام کرده‌ام که درباره اموال بنده و خانواده‌ام از 30 سال گذشته تاکنون بررسی کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جریانات طرح جنگل شهرک هجرت، برکه سفیر امید و تغییر کاربری شالیزار که به کاربری خدماتی تبدیل شد در دوره نمایندگی بنده انجام نشده است، یادآور شد: درباره زمین واگذار شده شیلات ایران که سند مالکیت آن به نام شیلات ایران است در سال 89 در روزنامه ایران قانونی به مزایده گذاشته شد.

وی افزود: در سال 87 به بعد هر کس فرماندار بوده و اکنون ادعای نمایندگی می‌کند باید در برابر مردم پاسخگو باشد و این فرد می‌خواست کاندیدای مجلس شود و شرایطی را فراهم آورد و به افراد متمول و با نفوذ امتیاز داد.

نعیمی‌رز با بیان اینکه در برابر حق و حقوق مردم ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم، متذکر شد:

بنده حقیر نوکر مردم و ولایت فقیه هستم و پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهداء و امام راحل و رهبر معظم انقلابم و با تمام قدرت در برابر زیاده‌خواهان و متخلفان می‌ایستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار