معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ویروس کرونا در طول سه سال گذشته علاوه بر موضوع بیماری، تبعات روحی و روانی بسیاری به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 05 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهروز اکرمی در نشست ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی افزود:کرونا تبعات مالی و روحی و روانی زیادی در پی داشته که می توان در این ماه نهایت استفاده را برد.
وی یادآورشد: مسئولان امر باید برنامه های ویژه ای برای این ماه داشته باشند و از فضای مجازی نیز در این راستا بهره گیری شود.
وی افزود: با توجه به نزدیکی به روزهای پایان سال و خریدهای نوروزی از مردم انتظار می رود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.
اکرمی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و فرارسیدن عید نوروز، مردم باید نهایت همراهی و همکاری را با پرسنل و کادر بهداشت و درمان داشته باشند و ضمن تکمیل واکسیناسیون خود، پروتکل های بهداشتی را با جدیت بیشتری مدنظر قرار دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: امکان مسافرت و از سرگیری سفرهای نوروزی نیز پس از دو سال وقفه البته با تکمیل واکسیناسیون نیز فراهم شده و هم استانی های گرامی می توانند از این فرصت برای تغییر روحیه و تزریق اندکی شادی و نشاط، استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار