مدیر مخابرات منطقه مرکزی گفت:پنجاه در صد تلفن های ثابت در استان مرکزی فاقد کارکرد است.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ 18 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهندس لطفی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در حال حاضر دایری یک خط تلفن ثابت بیش از ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد در حالیکه مخابرات موظف شده است تنها دویست هزار تومان از متقاضیان دریافت کند.
وی یادآورشد: خط تلفن پس از دایری با میانگین در آمد ۷ هزارتومان، درحالی که تنها برای نگهداری شبکه کابل آن ۱۵۰۰۰ تومان هزینه می شود به صرفه نیست.
وی افزود: در حال حاضر هزینه های شرکت مخابرات ایران متناسب با تعرفه های فعلی نیست.
مهندس لطفی، با اشاره به نقش زیر ساختی مخابرات در تامین نیازهای ارتباطی جامعه بیان کرد: امروزه اکثر خدمات بر بستر شبکه های مخابراتی ارایه می شود و برای شرکت مخابرات به عنوان متولی وتامین کننده ارتباطات با توجه به قوانین ومصوبات موجود و تحمیل هزینه ها ،شرایط برای ارایه خدمات باکیفیت وهمچنین توسعه و نگهداری تجهیزات وشبکه های مخابراتی بسیار سخت وغیر ممکن شده است.
وی افزود: نیاز است متولیان عرصه ارتباطات وتصمیم گیرندگان این حوزه هر چه سریعتر با اصلاح تعرفه ها ،مدل جدید تعرفه گذاری خدمات مخابراتی را عملیاتی کنند .
مدیر مخابرات منطقه مرکزی گفت : آمارها و تراز های مالی هزینه های نیروی انسانی و تجهیزات، نشان دهنده این است که نرخ رشد هزینه از نرخ رشد درآمد بیشتر است و این بدان معناست که شرکت مخابرات در حال حاضر با مشکل اساسی زیان دهی و کاهش سودآوری و بحران مالی مواجه شده است و در این راستا اولین و مهمترین بخشی که از این موضوع آسیب خواهد دید، کیفیت خدمات و توسعه ارتباطات خواهد بود.
آیت اله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وامام جمعه اراک ، حمایت از مخابرات را لازم و ضروری دانست و گفت: امیدمی رود با اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده در این حوزه، مشکلات مربوطه مرتفع شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار