آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در ادامه سفر خود به استان مرکزی، با استقبال پرشور مردم مومن و انقلابی شهرستان خمین وارد این شهر شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ 22 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،رییس جمهور پس از حضور در بیت تاریخی امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در مصلی این شهر با مردم همیشه در صحنه و وفادار شهر هزار شهید دیدار می‌کند.
دیدار با نخبگان، حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد این شهر و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به استان مرکزی است.
وزرای کشور، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان انرژی اتم، رییس سازمان محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و معاون امور مجلس رییس جمهور آیت الله ریسی را در این سفر همراهی می‌کنند.
از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار