ارتقای دوربین‌های فعال ثبت تخلف سرعت به ۷۲ سامانه و مجهز کردن آن به سیستم محاسبه میانگین سرعت، بهره‌برداری از سه دوربین نظارت تصویری ومدیریت هوشمند راه‌ها در استان مرکزی اجرا شده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ 31 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در رابطه با اربعین امسال، از سوی این اداره آمادگی ناوگان مسافری صورت گرفته که با توجه به نشست ها با تشکل های صنفی و انجمن ها ۸۰ درصد ناوگان در راستای بکار گیری در مسیر حرکتی اربعین بکار گرفته شده است.
جهانی همچنین از آمادگی برای جابجایی مسافرین و زائرین اربعین خبر داد و گفت: زائران اربعین حسینی پس از خاتمه زیارت در کشور عراق و در زمان بازگشت به کشور، با هدف سهولت دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مسافری، مرز ورود به کشور را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند.
وی یادآورشد: امادگی استان در راستای مجتمع های خدمات رسانی با توجه به بازدیدهای صورت گرفته برای ارایه خدمات بهتر به زائرین وجود دارد،با توجه به خواب الودگی و تصادف ناشی از آنان مراکز می توانند مثمر ثمر باشند‌.
جهانی با اشاره به پروژه‌های راهداری استان مرکزی در هفته دولت اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های اجرایی در یکسال اخیر ۶۶۷ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: طرح‌های بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی، ساخت راه روستایی، ارتقای ایمنی راه‌ها، نگهداری و توسعه ابنیه فنی راه‌ها، بازسازی ماشین آلات راهداری، مدیریت هوشمند راه‌ها و احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه ساخت راه روستایی برای محرومیت زدایی از روستاها و مناطق کم برخوردار بوده که با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده برای جذب اعتبارات لازم، طی یکسال اخیر ۷۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان مرکزی زیرسازی و آسفالت شده است.
وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام یکی از شاخص‌های تحقق اهداف دولت مردمی در شبکه راه‌های استان مرکزی است که با جدیت دنبال می‌شود.
جهانی گفت: ارتقای دوربین‌های فعال ثبت تخلف سرعت به ۷۲ سامانه و مجهز کردن آن به سیستم محاسبه میانگین سرعت، بهره‌برداری از سه دوربین نظارت تصویری، به روز رسانی سامانه‌های هوشمند توزین بار و ارتقای آن به چهار سامانه از اقداماتی است که به گفته جهانی برای مدیریت هوشمند راه‌ها در استان مرکزی اجرا شده است.
وی مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای را ظرفیتی مناسب برای پویایی در سطح راه‌ها عنوان کرد و گفت: سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای دلیجان-سلفچگان، فرمهین-اراک و اراک-خمین به ارزش ۱۰۳ میلیارد تومان در هفته دولت مورد بهره‌برداری کامل قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار