فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: با توجه به بارش‌ برف در سطح شهر اراک جهادگران طی یک رزمایش ویژه مردم یاری برای برف روبی و پاکسازی معابر، پیاده راه ها، جاده ها، روستاها و سایر اماکن فراخوان و اعزام شده اند.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 15 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار محمد مهجوری در حاشیه رزمایش مردم یاری جهادگران اراکی افزود:هم اکنون بیش از ۳۵ گروه جهادی در سطح اراک و روستاهای تابعه سازماندهی و مشغول خدمت رسانی هستند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: برف روبی منازل روستایی، منازل ولی نعمتان و خانواده های کم توان، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برخی جاده ها، برف روبی خیابان ها، پیاده راه ها و کوچه‌های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله اقدامات گروه های جهادی در اراک است.
وی ادامه داد: همچنین ماشین‌آلات و تجهیزات بسیج سازندگی در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف‌روبی معابر شهری از ابتدای بارش‌ها هستند که در برخی از روستاها حضور پیدا کردند و عملیات بازگشایی جاده ها را انجام می دهند.
سرهنگ مهجوری خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در خدمت رسانی به مردم همواره پیشتاز و سبقت گیرنده هستند و در بحران های مختلف تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و امروز با توجه به بارش برف و این نعمت بزرگ الهی جهادگران بار دیگر به کمک مردم آمدند تا بتوانند در این صحنه عملکرد درخشانی به ماندگار بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار