سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان از برگزاری مزایده کلینیک آرا سنندج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 26 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، بهادر اسدی اظهار داشت: مدیر کلینیک آرا (شرکت تعاونی آرا پرتو طب) در سال ۱۳۹۷ تقاضای ورشکستگی می‌نماید و متعاقب آن در شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان حکم ورشکستگی این شرکت صادر می‌شود.

وی افزود: پس از صدور حکم ورشکستگی این تعاونی، این موضوع به اداره تصفیه ورشکستگی ارجاع شده و با توجه به افتتاح این اداره در آذرماه سال گذشته بلافاصله امر تصفیه انجام شد.

اسدی تاکید کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مکاتباتی را برای تمدید مجوز این تعاونی انجام داد لکن متاسفانه به دلیل اختلافات میان موسسین، سهامداران و طلبکاران این تعاونی موجب عدم صدور تمدید مجوز این شرکت شد.

سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان تصریح کرد: در نهایت کلینیک مزبور به دلیل عدم صدور مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و زیا‌ن‌ده بودن آن در تابستان سال جاری پلمب شد.

وی افزود: اقدامات قانونی مربوط به تصفیه این تعاونی انجام شده و مقرر شد تا روز ۵ دی ماه سال جاری مزایده این شرکت برگزار شود.

اسدی اضافه کرد: همه افراد می‌توانند در این مزایده شرکت کنند و خریدار و برنده این مزایده موظف است با همان کاربری درمانی در این مکان فعالیت نماید.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار